Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reimatecin materiaaleista.

29.01.2006 |

Kävin katselemassa kaupassa uusia Reimatecin kevätvaatteita ja kiinnitin huomiota babymallin haalareiden kankaaseen. Se oli sellaista karheaa verrattuna isompiin kokoihin ja muihin malleihin. Muissa kangas on sellaista liukkaamman tuntuista. Meilläkin Reimateciä on ollut käytössä, mutta tuota babymallia ei aikaisemmin. Onko tuo kangas aina ollut noissa malleissa erilainen? Tuntuisi vaan, että juuri tuollainen konttaava lapsi likaa kaikista eniten haalaria. Ja tuohon karheaan kankaaseen varmaan tarttuu ihan kaikki lika. Itse asiassa jo siinä kaupan haalarissa oli jotain vaaleaa likaa, liekö tippunut lattialle tms. mutta sitä ei varmaankaan saisi helposti pyyhkimällä pois tuon kankaan takia.

Onko kenelläkään kokemusta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselin vuosi sitten tällä palstalla myös tuosta karheasta kankaasta, sillä mielestäni viime vuonna oli ensimmäisen kerran baby-malleissa erilainen kangas. Kokemusta minulla ei tuosta haalarista ole.

Vierailija
2/3 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin sen kelta/beigen babymallin. Ja nyt myöhemmin kun olin hakemassa beigejä hanskoja, niin vaikka ovat samaa värikoodia, niin ihan eri väriset =(

Myyjä selitti että babymallin kankaat ovat harjattuja, jotta siitä tulisi sellainen mattapintainen. Sitten kun verrattiin rukkasia isojen malliin, niin väri oli niiden kanssa ihan sama..

Harmittaa kyllä kun näyttää niin erilaisilta vaikka oikeasti ovat samaa väriä.

Anteeksi kun vähän poikkesin aiheesta =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna ostetuissa 2-osaisissa kevätpuvuissa on takki tätä harjattua materiaalia.

Hyvin siitä on lika lähtenyt. Aika rapasia takit on välillä olleet ( väriltään pinkit ja pojan beige ) ja puhtaiksi on saanut ihan hyvin.

Tosin ei ehkä niin hyvin pyykimällä kun sen liukkaan materiaalin, mutta mitään pinttymiä niihin ei ole tullut.