Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkälaista on keskeyttää raskaus 4-5 viikolla???

28.01.2006 |

olen siis tullut raskaaksi ehkäsystä huolimatta ja haluisin tietää onko jollain kokemusta varhaisesta keskeytyksestä:( nuorin lapseni on vasta 10kk ja tuntuu,että vaikka kuinka rakastaisin syntyvää lasta,en jaksa luottaa siihen,että vauva syntyisi elävänä.olen jo yhden vauvan loppuraskaudessa menettänyt.kaikki 9kk memisi hukkaan jos vauva kuolisi kohtuun..en muutenkaan jaksaisi nyt alkaa odottamaan uudestaan vauvaa ja pelkäämään sen puolesta.en siis jaksaisi ottaa riskiä,että joudun kokemaan kamalan odotus ajan,enkä sitten saisikaan nyyttiä syliin,koskaan kun ei tiedä ja kun toi nuorin on vasta vauva..kertokaa jotain lääkkeellisestä keskeyttämisestä 4-5 viikoilla..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuulimunaraskaus keskeytettiin lääkkeellisesti rv9+. Noilla viikoilla keskeytys on varmaan fyysisesti helpompi kuin myöhemmin. Ensin annetaan suun kautta valmisteleva lääke ja parin päivän päästä laitetaan tabletit kohdun suulle. Tästä parin tunnin päästä alkaa vuoto.

Harkitse kuintenkin asia tarkkaan, ennen kuin lähdet keskeytykseen. Todennäköisyys, että menettäisit vauvan, on kuitenkin häviävän pieni. Mutta jos teet keskeytyksen, menetys on varma. Pystytkö kestämään lasketun ajan hetket, jos olet tehnyt keskeytyksen.

Tällä pienellä joka sisälläsi nyt kasvaa, on kuitenkin kova halu päästä maailmaan, koska ehkäisystä huolimatta on saanut alkunsa.

Päätös on tietenkin sinun ja miehesi. Voimia teille! Mitä ikinä päätättekin tehdä!

glemei

Vierailija
2/3 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos oltas kuitenki saatu se vauva..haluan itse katsoa miten tämä odotus päättyy.olen ollut aina kauhean keskeytys kielteinen ja ihmettelen,että nyt se edes kävi mielessä,ehkä tuli paniikki!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätöksestäsi :) toivon että kaikki menee hyvin. Lapsillasi on sitten

aina leikkikaveri lähellä :)

Onnellista odotusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän