Voi kauheeta, mulla on mennyt viime vuonna melkein 400e kirjakerhoihin!
Lähes 300 on lastenkirjoihin. Tälle täytyy pistää stoppi! Tuhlaan ihan hirveästi myös lehtiin...
Kommentit (5)
olen sellainen laholatva etten kertakaikkiaan muistanut peruuttaa kuukauden kirjoja. meillä kyllä luetaan paljon kirjoja, mutta tuntui että ne on kuitenkin aika kalliita...
Kirjat kasvattavat ja kehittävät. Voi sitä paljon turhempaankin tuhlata.
Kirjat on kehittäviä, ja kun suuri osa on ollut lastenkirjoja, taitaa lapsesi oppia hyvin kirjallisuusmyönteisen asenteen. Ei todellakaan voi sanoa, että silloin olisivat menneet rahat hukkaan.
Jos tuntuu siltä, että rahaa ei oikeastaan olisi ollut noihin laittaa, vaihda kirjakerhot kirjastoon. Ei niitä kaikkia kirjoja kuitenkaan omistaa tarvitse.
koska nyt on vuoden aikana kerätty lapselle pari satukirjasarjaa (W&G) ja Luontokirjaa ja lisäksi paljon erilaisia lasten kirjoja. Lisäksi olen itselleni tilannut aina toisinaan joko kk-kirjan tai muita. Meidän perhe rakastaa kirjoja. Mielestäni ei ole huono sijoitus jos ei esim. asuminen, ruoka, vaatteet jne. siitä kärsi eli ns. perustarpeet =) Jotkut kuule jopa ryyppää vuodessa tuollaisen rahan tai polttavat savuna ilmaan.
mutta tiedän monia jotka tuhlaavat samalla tavalla " turhaan" ja sitten valittavat kun ei ole koskaan rahaa ja ei päästä matkalle jne.