Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paras poskirasva?

28.01.2006 |

Pikkupojan (1v) posket ovat muutenkin sellaiset, että pikkuisen touhuilun jälkeen punoittavat helposti ja nyt pakkaset saivat ne todella punaisiksi ja tuntuu, että vaikka kuinka niitä rasvaa, niin ovat rutikuivat ja röpöläiset. Mikä rasva teillä on toiminut parhaiten pikkuisten ihovaivoihin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai päikkäreille (ellei nuku pihalla). Jos on oikein kuivat niin bepanthen auttaa tai halvempi rinnakkaisvalmiste. Vaihda rasvamerkkiä välillä niin iho ei " totu" tiettyyn rasvaan.

Vierailija
2/5 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kuuriluontoisesti käytössä Repair-merkkinen rasva jos on posket oikein kuivat. Muuten Essex Plus. Molemmat on apteekin rasvoja ja ainakin minun mielestäni tosi hyviä. Ja illalla siis rasvataan eikä koskaan ennen ulos lähtöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

bepanthenia iltaisin.

Vierailija
4/5 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli käytämme joka ilta ennen nukkumaan menoa Weledan Ulkoiluvoidetta poskiin. Jos joskus unohtuu, posket melkein haavoilla jos on hiukankin enemmän pakkasta ulkona.

Mutta yhdyn noihin kommentteihin, en ikinä laita ennen ulos menoa, jos on unohtunut laittaa illalla, laitan sisään tultaessa (jos tiedän, että olemme sisällä kolme-neljä tuntia), muuten saa

Vierailija
5/5 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monia rasvoja kokeillut ja meillä tällä hetkellä toimii parhaiten tuo Lipolan.

Ja muiden kanssa olen aivan samaa mieltä; rasvaa poskiin illalla yötä vasten, ei missään nimessä ulos mentäessä. Iho ei tällöin toimi kuten pitäisi, ei hengitä. Rasva voi silloin päinvastoin pahentaa viiman ja pakkasen vaikutusta.