Suomen seksikkäin muusikko?
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:53"]
Siis mulla kaks täyttä vastakohtaa eli Samuli Edelman ja Robin mutta kummatkin hyvin karismaattisia samoin kuin hyvä kolmonen elastinen^3^
[/quote]
No Elastisessa on tasana yhtä paljon seksiä kuin karjalanpiirakassa. Maapähkinän muotoinen pää ja irvistelevä idioottimaisen näköinen naama. Kroppa on jees muuten yök.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:53"]
Siis mulla kaks täyttä vastakohtaa eli Samuli Edelman ja Robin mutta kummatkin hyvin karismaattisia samoin kuin hyvä kolmonen elastinen^3^
[/quote]
No Elastisessa on tasana yhtä paljon seksiä kuin karjalanpiirakassa. Maapähkinän muotoinen pää ja irvistelevä idioottimaisen näköinen naama. Kroppa on jees muuten yök.
[/quote] Oho, johan pomppas. :)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:57"][quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 17:53"]
[/quote]
[/quot
Ei se näkö vaan karisma. Positiivinen ihminen.
Jan Stenfors aka Nasty Suicide. Lahjakas, älykäs, huumehelvetin läpikäynyt ja tolpilleen noussut, hyvännäköinen mies.
Jukka Takalo.
Paras, suloisin. Vaikka vähän vanhentuneenakin. Love Him.