Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-8 kg ja aikaa mennyt 2 kuukautta! Onko muita laihduttajia paikalla?

Vierailija
27.01.2006 |

nim. kesäksi rantakuntoon?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä. Vuoden alusta elämäntapa remontti, nyt -3kg. On tämä kyllä hidasta, kärsimätön kun olen.. Mutta jos tämä tällainen hidas pudotus olisi sitten pysyvää..

Vierailija
2/13 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsemppiä siskot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli motivaatio kateissa muutaman viikon, mutta nyt taas porskutellaan hyvin mielin eteenpäin :)

t. ap

Vierailija
4/13 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis varmaan tehdä kanssa elämäntaparemontti, mutta pienten lasten kanssa en jotenkin ehdi ja jaksa, vaan sorrun aina uudestaan suklaaseen ym.

Kuinka te ootte aloittaneet remontin? Mitkä olis ne yksinkertaisimmat periaatteet toteuttaa? (mulla ei siis aikaa eikä rahaa mennä minnekään kuntosaleille).

Vierailija
5/13 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamiaiseksi täysjyväpuuroa pakaste-marjoilla

lounas salaatti+kanaa/tonnikalaa tms tai esim pinaattikeittoa

välipala hedelmiä

päivällinen perheen kanssa mutta pieni annos eikä ollenkaan esim perunaa vaan kasviksia tilalle

ei ruokaa klo 18 jälkeen

toimii!

Vierailija
6/13 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen jättänyt herkut pois. Kevyt lounas, kunnon päivällinen. En syö enää kuuden jälkeen, korkeintaan hedelmän tai jogurttia. Lenkkeilen n. 5 x viikossa, kerrallaan 1h. Olen myös pilates videon tahtiin jumppaillut kolme kertaa vko (vuoden alusta), paitsi tällä viikolla.. Laiskamato vaivaa... Yks herkkupäivä viikossa, joka tänään. Tilaan pizzan ja illalla vähä viiniä. Jaksan taas ens viikon sinnitellä!

Vierailija
7/13 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli siis alunperin numero 2.. Ja lähtöpaino 73 kg. pituutta 169cm.

Vierailija
8/13 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutan Painonvartijoiden pisteillä.

Maha pysyy täynnä koko päivän, kun opettelee kunnolla mitä kannattaa syödä ja mitä ei. Minulle tämä on sopinut, koska olen sen luonteinen, että ilman kunnon ohjeita en saa aikaiseksi mitään. Nyt on helppoa, kun on selkeä määrä paljonko saa syödä ja jos ei halua olla nälissään, kannattaa käyttää pisteet järkevästi.

Vierailija
9/13 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 6 kiloa lähtenyt! Vielä on matkaa mutta hyvä alku.

Vierailija
10/13 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin saamaton :(

vauva 6kk ja raskaudesta vielä 15kg jäljellä, ei lähde itsestään ei...

Vierailija
11/13 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laihduttanut maalaisjärkeä apunakäyttäen. Tavoitteesta uupuu enaa kilo!

Vierailija
12/13 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttekö ryhmässä vai ihan " yksin" laihdutatte? Mitä " tarvikkeita" olette laihdutustanne hankkineet,siis kirjat,ohjeet jne.

Itseä kiinnostais tuo painonvartijat mutta ryhmässä käyntiin ei mahdollisuutta kun mies viikot muualla töissä ja ei sitten tuota lasta saa oikein minnekään hoitoon.

Kertokaa kokemuksia ja hyviä vinkkejä???

Nyt olen ollut vajaan viikon makeislakossa ja ensi viikolla olisi nestepaaston aika...

Vierailija
13/13 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla liikutte/urheilette? Ja montako kertaa viikossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä