Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen monta kertaa

Vierailija
24.06.2008 |

miettinyt miksi lähipiirin komeilla ja mukavilla miehillä on niin uskomattoman epäystävällisiä, kiukuttelevia, marmattavia ja mitäänsanomattoman näköisiä naisia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marmattaa KENELLE?

Se että kavereille marmattaa toisista on ihan normaalia. MItä tulee ulkonäköön, kauneus on katsojan silmissä. Itse miettisin miksi arvostelen toisten ulkonäköä.

Ehkä ne naiset on NIIIIIIN hyviä ja estottomia sängyssä ja hyviä lapsilleen, hyviä hoitaan kotia ettei mies ole muuta kuin tyytyväinen.

Jokasellehan meistä on joku? Noloa jos katselet lähipiirin miehiä "sillä silmällä"..

Vierailija
2/3 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse olen hiukan pullea 168/80kg ja usein myös mariseva ja kiukuttelevakin, mutta kummasti tuo mies minua yhä tuntuu 15 vuoden jälkeen kestävän. Seksi meillä ainakin on vain parantunut vuosien myötä ja ollaan sen saralla molemmat tosi kokeiluhenkisiä;). Paljon välineitä, asuja, virikkeitä. Niin ja kun miehen pitää sängyssä tyytyväisenä, niin se on jo puoli voittoa.

Lapsia on neljä ja turha jonkun tulla sanomaan, ettei voi harrastaa kun on pieniä lapsia. Ja hah. Järjestäkää aikaa ja tilanteita jos haluatte asua hyvässä parisuhteessa. Ei meillä ainakaan tunnu kilot olevan este rakkaudelle ja hyvälle seksille. Pitäähän naisessa olla jotain pyöreää, mistä voi pitää kiinni...:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti olet yksin tai huonossa parisuhteessa, koskapa haikailet muiden naisten miehiä.

Montako lasta sinulla on? Annahan kun arvaan: 1? Ja senkin hoidatat äidilläsi ja isällänsä pääasiassa, itse et ehdi, kun pitää hoitaa kauneuttasi ja olla töissä. Niin, ja levätäkkinhän sinun pitää: maata sohvalla ylhäisessä yksinäisyydessäsi ja katsoa dvd:tä.

Mitä sinä tiedät usean lapsen äidin elämästä? Näiden marmattavien, rumien akkojen elämästä?

Mitä sinä tiedät heidän marmatuksensä syystä? Ehkäpä se marmatuksen syy olet sinä itse? Kun keikistelet miehillensä.

Ja tiedätkö, miehet kyllä katsoo upeitä, näyttävän näköisiä naisia. Pitkäänkin. Mutta elää he eivät halua sellaisen naikkosen kanssa, jolla ei ole muuta kuin näyttävä naama. Sori vaan.