G: Mainitse julkkisnainen, jota säälit jostain syystä
Kommentit (24)
10 vuoden päästä se havahtuu ja huomaa ettei ole enää nuori ja lapsetkin on vielä saamatta. Voi, voi.
vaikka pitäis kai olla universumin onnellisin nainen, niin oikein huokuu surkeutta kaikissa kuvissa... aivan järkyttävän näköinen eikä hymyile. koskaan.
Minä säälin Janina Frostellia. Raukka on niin tyhmä ja yksinkertainen. Hurahtaa kaikkeen sellaseen mikä on " in" , kuten astanga-jooga ja Eckhart Tollen typerääkin typerämpi kirja Läsnäolon voima. Puhuu sitten näistä asioista kuinka ovat juuri hänelle sopivia, on löytänyt itsensä ja itämainen viisaus on niin mieletöntä.. *hoh-hoijaa*.
Säälin Jenni Banerjeeta, joka vaikutti todella leuhkalta uudessa City-lehden haastattelussa. Brassailee mega-julkkiksilla, joiden kanssa on päässyt vaihtamaan pari sanaa Nykin astanga-jooga-salilla. Kehuskeli myös, että Banerjeet kuuluvat Intiassa ylimpään kastiin. Se oli suorastaan oksettavaa brassailua. Samaan hengen vetoon puhuu nöyryydestä ja egosta. Säälittävä pikkutyttö, joka on ilmeisesti saanut liian paljon liian varhain ja media uskottelee hänelle hänen olevan jotain aivan mieletöntä vain siksi, että opiskelee Nykissä.
Pyykkärin näköinen, kiukkuinen ja ailahteleva akka. Ei mitään tasoa tai tyyliä.
Eikös se ollut niin, että kaikki miehet pettää kuitenkin?:)
Ja mikä helvetti siitä minkään GURUN tekee???? Oletteko noin herkkäuskoisia?????????
Vierailija:
Ja mikä helvetti siitä minkään GURUN tekee???? Oletteko noin herkkäuskoisia?????????
Vaihtaa miestä kuin paitaa. Kykenemätön sitoutumaan.
Sen verran monta hölmöä olen astanga-joogan parissa tavannut. Aikuiset ihmiset hurahtavat kaikenmaailman joogeihin ja guruihin ja seuraavat heitä kalliille kursseille ympäri maailman.
olisi säälin tarpeessa, että entiset miehet ovat osoittautuneet sitoutumiskammoisiksi?
Eikä se ole lasten katsottavaa. Jääkiekkoilijat,jalkapalloilija,lentopalloilijat jne. Lista on pitkä. Mutta,ylivoimaisesti häikälemättömimpiä ovat mäkihyppääjät. Ne ui liiveihin jos antaa uida. Minä onneton olen antanut... Siinä sais taas lööpit huutamaan leipää,kun tekisin ns." salarakkaat" . Vaan olen itsekin perheellinen ja vaimo. En mistään hinnasta koskaan kertoisi kenellekään tästä " tuttavuudestani" .. Luistaa niillä mukin kun suksi ;))
Vierailija:
Eikä se ole lasten katsottavaa. Jääkiekkoilijat,jalkapalloilija,lentopalloilijat jne. Lista on pitkä. Mutta,ylivoimaisesti häikälemättömimpiä ovat mäkihyppääjät. Ne ui liiveihin jos antaa uida. Minä onneton olen antanut... Siinä sais taas lööpit huutamaan leipää,kun tekisin ns." salarakkaat" . Vaan olen itsekin perheellinen ja vaimo. En mistään hinnasta koskaan kertoisi kenellekään tästä " tuttavuudestani" .. Luistaa niillä mukin kun suksi ;))
Selvästi huono itsetunto, koska ripustautuu vielä säälittävämpään Nykäseen. Luultavasti jonkun toisen miehen kanssa olisi pystynyt normaaliin elämään. Veikkaan, että Nykäsen ja Tapolan tarina päättyy tavalla tai toisella ikävästi, vaikka pariskunta onkin pysynyt vähän aikaa poissa lööpeistä.
Vierailija:
Paitsi näitä " salarakkaita" , jotka ovat tulleet julkisuuteen vaan julkisuuden kaipuun vuoksi eivätkä esim. ammattinsa vuoksi.
Tosin jos eipä ole rouvlalla itselläkään ihan puhtaat jauhot pussissa, että ehkä se on sitten molempien oikeus tehdä asioita jotka ei mielestäni kuulu avioliittoon...
Vierailija:
Tosin jos eipä ole rouvlalla itselläkään ihan puhtaat jauhot pussissa, että ehkä se on sitten molempien oikeus tehdä asioita jotka ei mielestäni kuulu avioliittoon...
Lisäksi säälin jo valmiiksi Marika Fingeroosin mahdollista jälkeläistä... jossainhan oli otsikko, että " yritämme lasta" ... :' (