olen ollut 1.5vkoa 1000kcal:n vajeella ja tulos :
Niin, olen joka pv syönyt 1000 kcal vähemmän kuin kulutan. Paino on laskenut 1.5 viikossa vin 300 grammaa. Sen takia rupesin tuolle 1000 kcal:n päivävajeelle, kun se suositeltu 500 kcal:n päivävaje ei laihduttanut yhtään. TODELLA MASENTAVAA ja miten voi olla totta??? En huijaa itseäni, olen kirjannut kaiken tarkkaan ylös ja laskenut kalorit, ketsuppilorausta myöten.
Kommentit (10)
pudotettavaakin. Syön 2-3 tunnin välein. Aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala. Vähärasvaisia tuotteita, mutta ihan kunnon kotiruokaa, lisäksi paljon vettä 2-3 l päivä. Ongelmana ollut, että napostelen pitkin päivää herkkuja nälkään, säännöllisyys auttanut nälän tunteen karkottamisessa.
raskausaikana kun pidin tarkkaa päiväkirjaa, terkkari sanoi suoraan ettei usko mun syövän niin vähän : (
Tällä hetkellä ylipainoa 5-10kg
esimerkki sun päivän ruoista
t kiinnostunut
Tämä usein poikkeaa nykyisistä ulkonäkönormeista. Jos olet ihannepainossasi (fyysisesti) on kilojen pudottaminen vaikeaa. Jos pudotettavaa taas on paljon, kilot humpsahtavat aluksi helposti.
Meissä naisissa kuuluu olla vähän rasvaakin, nuoren pojan kroppaiset mallit sekoittavat välillä luulemaan että sellainen kuuluukin olla.
täytyy tässä ruveta sitten pikkasen lisäämään ruoan määrää. On vain niin vaikeaa sitten löytää sitä oikeaa kalorimäärää. Meinasin ruveta nutrilet kuurille, mutta luulen, että se saa aineenvaihdunnan ihan sekaisin...
t ap
Tasaisesti paino putosi 11kg. Kerran viikossa söin normaalisti, niin säästöliekkiefektiä ei tullut. En harrastunut sen kummempaa liikuntaa.
Ja huonon voinnin. Kuuntele mitä muut sanoivat ja ota opiksesi.
Syö LIIAN VÄHÄN.
Elimistösi on tilassa, jossa se kynsin hampain pitää kiinni rasvoistaan, koska ei saa riittävästi energiaa polttaakseen niitä.
Lisäksi 1,5 vkoa on vielä erittäin lyhyt aika tulosten luotettavuuden kannalta; painosi voi humpsahtaa useamman kilon parin päivän päästä.
Vaakaa parempi tapa on mittanauha, peili ja omat fiilikset; hyvä ja energinen olo on merkki siitä, että syöt ja liikut riittävästi!