Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metformiinin käyttäjät!

26.01.2006 |

Heip Kanssasisaret.

Kiinnostuneena kyselen, minkälaisia oireita teille on tullut metformiinista? Ja minkämoinen teidän annostus on? Onko paino pudonnut lääkityksen aloituksesta?

Olen itse aloittamassa nyt metut ja muistelin vanhojani (hoidoissa-03) että olisin ollut kovinkin pahoinvoiva kyseisistä lääkkeistä.. 8(

Kiitos vastauksista!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oireet meni ohi parissa viikossa. Kannattaa aloittaa varovasti ja nostaa annosta vähitellen kohti lopullista. Mulla on käytössä Glucophage nimiset lääkkeet. Muunlaista pahoinvointia ei ole ollut.

Vierailija
2/3 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla metuista hyviä kokemuksia. En kyllä muista millä annostuksella aloitettiin, oisko ollut 1-2 tabua päivä ja sitten nostettiin kolmeen. Aluksi meni vatsa sekaisin (ehkä viikko-pari), mutta sen jälkeen ei ollut mitään oireita, ei siis pahoivointia tai muuta ollenkaan. Paino mulla on ollut koko ajan normaali (ei siis ylipainoa), eikä metuillakaan ollut vaikutusta painoon suuntaan tai toiseen.

Metut toimivat heti ekasta kierrosta, eli tasasivat pitkät kierrot normaaleiksi ja tikkujen mukaan ovuloinkin. Ehdin syödä metuja noin 8 kk (+välillä clomeja samaan aikaan), kunnes tämä meidän pieni ihmeemme sai alkunsa.

Tsemppiä sulle! Ja Osselle kans terkkuja.

bisous rv16+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on aloitetu siis metut, Glucophage 1000mg myös mulla. Annos nousee muutaman vkon päästä 2tb/pvässä, silloin nähdään joko helpottaa alkukankeus.

Toivon mukaan auttavat ovulointiin, kun nyt on ollut niin vaikeaa. Metut olivat myös mukana meidän pikkumiehen 2vee taikinassa, clomien+menogonin kanssa.. Eli toivoa on?!

Vkonloppuja kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän