Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä TV aina auki?

Vierailija
26.01.2006 |

Meillä on aina TV auki, kun olemme kotona. Vaikka sitä ei kukaan katsoisi niin kyllä se silti auki on.

Musta tuntuu hassulta, kun tuttava perhe sammuttaa aina TV:n ohjelman loputtua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv on päällä, jos sitä joku katsoo, muuten harvemmin.

Vierailija
2/7 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat naurut =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä meidän lapsen nimessä ole c:tä

Vierailija
4/7 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan ole c-kirjaimia vaan ihan supisuomalaiset nimet on lapsilla ja kalusteetkaan ei valitettavasti ole Sotkasta ( arvostamme nimittäin laatua )

Vierailija
5/7 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmia seurataaa aika vähän. Päivittäin kyllä, mutta ohjelmat katsotaan vaan, ja niiden välillä laitetaan kiinni, vaikka olisi vain puoli tuntia välilä.

Ennen nykyistä miestä mulla oli aina tv auki, ja hermot kyllä lepää tässä nykyisessä systeemissä. Tulee tehtyäkin jotain ja on enemmän lämmin kodin ja perheen tuntu.

Vierailija
6/7 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei ole c:tä lasten nimissä. Ei olla missään nimessä mikään " lähiöperhe" , vaikka oikeasti kyllä asutaan lähiössä. Molemmat hyvässä työssä, koulutettuja ja muutenkin fiksuja. Esimerkiksi itse katson tai kuuntelen melkein kaikki illan uutislähtetykset.

Tää tapa on varmaan lapsuudenkodista. Sielläkin oli ja on yhä töllö tautto päällä. Ja ovat sielläkin kaukana " lähiöihmisistä" .

Vierailija
7/7 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina yritän protestoida mutta mies ei yhtään ymmärrä, mistä mä vaahtoon. kun tv on aina auki, jää helposti tölläämään jotain ihan typerää ohjelmaa :p Kerran kun miehelle huomautin kun se katto jotai suomifilmiä niin se vaihto kanavaa ja jäi tuijottamaan sieltä tulevaa ohjelmaa ARGH! Sitä kuulemma kiinnostaa asiat laajasti; niin suomifilmit kun luontodokkarit kun muslimeista kertovat ohjelmat jne jne. Ja PYH, sanon minä!