HUI! Viime yönä meillä KUMMITTELI!
Kommentit (43)
Oli sitten kyse kummituksesta taikka muusta salaperäisestä hiippailijasta... Olimme tuota ennen asuneet toisessa asunnossa, missä itse kuvittelin välillä aina tapahtuvan kaikkea pientä ja kummaa, mutta niille nyt aina pystyi sentään keksimään jotakin loogista, vaikka kuinka epätodennäköistä järkisyytäkin. Onneksi nyt on asuttu pitkään jo muualla, eikä onneksi enää ole tapahtunut mitään ihmeellisyyksiä.
16
Meillä meni kerran radio täysille itsestään!
Olin yksin kotona keskellä päivää ja kuinkas muuten kuin vauva-sivuilla pyörimässä makkarissa. Cd-soitin olohuoneessa ja mies ja lapset ulkona.
Kuuntelin cd:tä ja ihan yks kaks cd meni todella kovalle, siis niin että teki pahaa korville, juoksin olohuoneeseen eikä siellä ollut ketään. Samantien juoksin ulos jossa mies oli lasten kanssa ja olin ihan hysteerinen...
En tiedä miten se mankka meni niin kovalle mutta todella pelästyin!
jos et kuule lujempaa soivaa musiikkia?
siis jos kuulet itkua eikä missään ole vauvaa niin sitten.
itse näin myös enneunen kaksi vuotta sitten kun mummini kuoli.edellisenä yönä näin unta mummostani ja jossain itki vauva.(silloin minulle ei ollut vielä lasta.) unessa mummoni seisoi edessäni ja yhtäkkiä valot sammu ja jäi vain itku.. seuraavana päivänä sitten meni..
ja voi jösses kuinka pelottavaa...huihuihui
Vierailija:
Miten sä ap kuulet jos sun lapset itkee yöllä,
jos et kuule lujempaa soivaa musiikkia?
Imuri on käynnistynyt itsekseen, lasten lelut ovat alkaneet soida itsekseen ja ehkä karmivin: yhtenä iltana esikoisen ollessa vielä vauva, makuuhuoneen, jossa vauva nukkui, ovi aukesi yhtäkkiä useamman sentin itsekseen. Ovi ei siis ollut kunnolla kiinni, mutta ikkunat eivät olleet auki, joten en ymmärrä, millä voimalla ovi yhtäkkiä liukui enemmän auki. Olin viereissä huoneessa tietokoneella ja jäin tuijottamaan ovea miettien mitä tapahtui. Samassa nettiyhteys katkesi. Tuli kiire rynnätä tarkistamaan, onko vauvalla kaikki ok, kun kerran näin selvästi vihjattiin, että olisi syytä nousta koneelta ja mennä makuuhuoneeseen. :) Onneksi kaikki oli ok.
sänkyyn loikoilemaan ennen miestäni.Kun mies tuli sänkyyn aukesi tvstä tv 2 kanava itsestään.Ajattelin ensin,että mies laittoi kaukosäätimen päälle maata,mutta kaukosäädin oli omalla paikallaan yöpöydällä.Vähän outoa.
Vanhempi lapsi herätti yöllä ja läksin lastenhuoneeseen ja samalla huomasin että olkkarin kaikki laitteet olivat päällä, paitsi telkkari. Ja ihan varmasti illalla kun menin nukkuu sammutin laitteet. Ehkä kummitus ei tykännyt siitä kun eilen illalla soitettuani unimusiikin lapsille otin soittimen johdon irti seinästä.
ap.
laukussa tässä taannoin kun lähdin ulos. Vaan ulkona katsoin uudelleen, eivätkä ne olleetkaan siellä. Kun huoltomies tuli avaamaan oven, avaimet löytyivät eteisen lipaston päältä, jossa niitä aina säilytän.
Jotain yliluonnollista siis täytyi tapahtua?
Ja mitä noihin soittimiin tulee, niin tekniikka on oikukasta...
JOS olit kerran laittanut itkuhälyttimen päälle, niin miksi et kuullut musiikkia sitten sen kautta?? Siis miehesi kuuli sen heti tullessaan kotiin, mutta sä et kuullut sitä itkuhälyttimestä vaikka lähettävä laite oli samassa huoneessa kuin cd- soitin...!??
En usko tota juttua!
Ei nyt mene nämä kummitusasiat läpi!
Vierailija:
Itkuhälytin voi ottaa ilmasta muita radioaaltoja tai jotain ja sekoittaa hälyttimen. Vrt. puhelimessa kuuluu joskus toisen palpatus linjoilla.
Ja mitä noihin soittimiin tulee, niin tekniikka on oikukasta...
hereillä, mutta ilmeisesti olin niin sikeässä unessä etten siihen kuitenkaan herännyt.
ap.
Onpas teillä aktiivisia kummituksia! Kylläpä teillä sattuu ja tapahtuu. Porvoossa kuulemma aina tapahtuu kaikennäköistä, mielenkiintoinen kaupunki, täytyy myöntää...
tauluja tipahteli seiniltä (sellaisissa koukuissa joista joutuu nostamaan ylöspäin että saa irti) jatkuvasti, mun vanha nukkeni (joka oli kaapin päällä ihan peräseinää vasten ja tavaroita edessä) lennähti lattialle kolisten kaiken sen tavaramäärän takaa. Lattialle ropsahteli ilmasta kummallisia mustia, pieniä palloja, tavaroita (pieniä) katosi ja ilmestyi takaisin. Koira meni jatkuvasti istumaan portaiden alla olevaan tilaan ja tuijotti ja kuunteli lattiaa (?) aivan kuin joku ääni olisi kuulunut sieltä. Se yritti myös usein kaivaa lattiaa jatkuvista kielloista huolimatta. Portaista kuului usein yöaikaan askelien ääniä. Äitini näki eräänä yönä miehen hahmon seisovan sängyn päädyssä ja tuijottavan ulos.
Loppu tuli eräänä rauhallisena, tyynenä talvi-iltana kun koira alkoi haukkua hurjasti ulkona vanhempieni istuskellessa olohuoneessa katsomassa tv:tä. Takaovi lennähti sepposen selälleen ja hurja tuulenpyörre tuli sisään olohuoneeseen tiputellen kevyitä tavaroita hyllyiltä. Pyörre jatkoi etuovelle ja avasi sen mennessään, vaikka se on lukittu ovi. Koko tämän ajan koira riehui kuin mielipuoli. Pyörteen mentyä tuli aivan rauhallista ja hiljaista, eikä sen jälkeen mitään kummempia ole tapahtunut. En silti viihdy siellä yksin, on aina sellainen olo että joku tuijottaa.
miehen puhetta, kuulosti aivan venäjältä. Juoksin tietenkin paniikissa ulos ja siellä vauva nukkui ihan rauhassa. Sattumalta katsoin taivaalle ja talomme yläpuolelta lensi lentokone. Luultavasti itkuhäly oli ottanut singnaalin koneesta.
Pienenä heräsin monta kertaa siihen, kun joku veti peiton pois päältä, olohuoneessa. Menin siis keskellä yötä olkkariin nukkuun, kun pelotti. Kaikki muut nukku eri huoneessa, ja tää sattui vain mulle. Peitto löytyi aina myttynä toiselta puolelta huonetta. Ja muutakin jota en jaksa kirjottaa...
Mä muistan ton jutun siittä todella pitkästä ketjusta! Hyi kun selkäpiitä karmii. Muistan ihan liiankin hyvin muitakin juttuja siittä...iiks!