Miksi mies ei halua seksiä?
Tällaista ei ole koskaan ennen tullut omalle kohdalle; mies ei tahdo seksiä vaikka pystyisi siihen. Erektion saan miehelle helposti aikaiseksi, mutta aina miestä väsyttää tai päätä särkee tai on hommia... :(
Olemme olleet yhdessä 6v. ja lapsia on 2.
Onko mitään muuta selitystä kuin että mies säästää itseään jollekin toiselle??
Kysykää miehiltännekin mielipiteitä!
Kommentit (17)
seksiä sinun kanssasi. Parhaiten saat tiedon asiasta, kun kysyt asiaa mieheltäsi suoraan.
Jos kysyn pettämisestä niin kieltää sen.
Tuo pettäminen on ainut selitys jonka minä keksin, ja valitettavasti ilmeisesti muutkin on samaa mieltä..?
Miten hitossa sitä pettämistä voi selvittää jos mies kieltää kaiken?? Puhelimet on yhteisiä, eli niistä ei mitään löydy.
Miksei mies eroa jos on löytänyt toisen??
Raivostuttaa nyhjätä puutteessa jos toinen vehtaa missä sattuu.
ei miehetkään mitään koneita ole,että aina jaksais..jos ei ole jotain kuukausia kestänyt juttu ni älä jaksa päätäsi vaivata...
Meillä mies ollut aina aktiivinen, siis ennen lapsia (eli kuusi vuotta sitten). Lasten jälkeen alkoi seksielämämme hiipua, kunnes on se on nyt suorastaan kuollutta. Kaikki aloitteet tulee minulta ja kyllä mies onneksi silloin on täysillä mukana. Mutta aloitetta häneltä ei tule :( Katsoo mielummin telkkaa ja mä nukahdan ennen kuin se lopettaa katselun. Pettämistä ei myönnä enkä minä oikein siihen uskokaan. On töissä 10 tuntia päivässä ja soitellaan ja meilaillaan monta kertaa päivässä. Kotona on kaikki illat ja viikonloput eikä mitään epäilyttäviä tekstareita/puheluita tule. Sanoo rakastavansa ja meillä on perheenä tosi ihanaa. Ehkä en ole sen silmissä enää himottava nainen vaan lastensa äiti... en tiedä :(
Ja kuten sanoin, kiihottumisessa ei ole vikaa.
Kyllä niitä muitakin syitä löytyy kuin pettäminen. On se nyt ihme, että miehen pitää aina haluta, mutta naisilla saa olla ties mitä " tekosyitä" .
Suosittelisin lämpimästi vakavaa keskustelua miehesi kanssa. Äkkiseltään mieleen tulee ainakin työpaineet, stressi, väsymys yms. seikat, jotka voivat vaikuttaa seksihaluihin. Jutelkaa!
Se tappaa " miehisyyden" ennen pitkää, eikä seksikään maistu...
mies on aina ollut vähemmän " halukas" ja nyt koko touhu melkein loppunut kun ei minuakaan enää huvita. Mutta, aina ollaan asiasta avoimesti puhuttu ja vaikka joskus ahdistaa niin uskon kyllä ettei pettämisestä ole kyse. Me vitsailemmekin että toivossa on hyvä elää, kyllä ne halut sieltä vielä herää.
Mutta jos olisi vaikka työstressiä (mitä en usko) niin miksei sitä voisi kertoa? Usko pois, olen koettanut puhua aika monta kertaa, mutta miehestä ei saa mitään irti!
Olen aina kuvitellut että jos miehellä seisoo niin se haluaa/on valmis seksiin. Olen ilmeisesti ollut väärässä?
Vierailija:
Kyllä niitä muitakin syitä löytyy kuin pettäminen. On se nyt ihme, että miehen pitää aina haluta, mutta naisilla saa olla ties mitä " tekosyitä" .Suosittelisin lämpimästi vakavaa keskustelua miehesi kanssa. Äkkiseltään mieleen tulee ainakin työpaineet, stressi, väsymys yms. seikat, jotka voivat vaikuttaa seksihaluihin. Jutelkaa!
kyllä miehellä voi alkaa seistä ihan milloin vaan ja missä vaan, ei se tarkoita että haluaisi heti seksiä!!!
ollut ikinä mitekään " innokas" petimies. Aina saan jos haluan, mutta edellyttää että mun itse pitää aloite tehdä.
Asiasta on keskusteltu, riidelty ja mökötetty tuhannet kerrat. Mikään ei auta. Mies vetoaa kiireisiinsä, väsymykseen, haluun olla vaan...
Musta asia on ahdistava ja välillä aina nousee pintaan. En kuitenkaan usko, että mieheni pettäisi minua. En kertakaikkiaan näe, missä välissä sen tekisi, kun ei kauheasti käy missään ja melkein aina ollaan yhdessä.
Meidän suhde on, yksipuolista seksihalua lukuunottamatta, ihana. Yhdessä ollaan oltu 7v ja lapsia 2. Seksielämä on pikkuhiljaa mennyt vaa aina vain vaisummaksi ja vaisummaksi.
mutta jos miehesi kiihottuu ja saa erektion ilmeisesti sinun läsnäollessasi niin silloin kyllä luulisin että hän pitää sinua haluttavana. Niin siis se kysymys oli että jos kuitenkin kiihottuu niin sitten en käsitä ettei halua itse seksiä?
Voisin uskoa tohon toinen nainen juttuun tai työstressiin tai muuhun masennukseen jos hän ei ollenkaan innostuisi asiasta. Voisko olla mahdollista että olisit jotenkin loukannut häntä tai esim. vaikka joskus naurannut jollekin jutulle mitä hän tekee seksin aikana? Jos jotenkin nyt pelkää sua?
Meillä on ihan samalaista kuin mitä nr.10 kirjoitti!!
Minä olen kysynyt mieheltä monta kertaa, että eikö enää halua mua, eikö enää rakasta mua. Mies kysyi, että eikö mun mieleen ole tullut mitään muuta vaihtoehtoa.
Sanoin, että no, joo työkiire ja stressi jne.
Johon mies vastasi, no mitä sitten kyselet ja kyseenalaistat hänen rakkauttaan.
Kuten joku jo kirjoitti, niin ei ne miehetkään mitään panokoneita ole. Osa miehistä on aktiivisia ja juokseevat joka hameen perässä. Toiset ovat taas passiivisempia ja silti ihan tyytyväisiä elämäänsä.
ainoa selitys voi kuulemma olla että käy vieraissa!