Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi perkele! Nyt loppui tältä äidiltä autolla ajo!!! Ukko jaksaa joka

Vierailija
26.01.2006 |

kerta valittaa jostain kun ajan autoa, milloin liian kovaa, milloin liian hiljaa, milloin menee mutkat liian pitkiksi ym. Perkele kun ei ole koskaan kohden. Mielestäni ajan autolla ihan ok, mutta aina se jaksaa valittaa jostain. Nyt sitten päätin sanoutua irti koko helvetin autoilusta. Siinähän hoitaa kauppareissut ja lapsen hoitoreissut. Perkele!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pistin auton stoppiin keskelle metsää, että aja sitten perkele!

Haahuilin kävelen siellä pimeässä sytkärin valossa ja yritin löytää tieni kotio. Ukko tuli kyllä kerran kysymään että tuutko kyytiin, mutta en mennyt. Perk....!

Vierailija
2/6 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pitkällä työreissulla niin ajan salaa. Kolmoselle: Mäkin pysähdyin liikennevaloissa ja poistuin autosta arvokkaasti. Oli siinä ukko ihmeissään :D ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan valitus päällä kun mies ajaa, lopuksi olisit tokaissut että kun sinäkin valitat, olisi varmaan saanut ukkosi miettimään.

Vierailija
4/6 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatti nimittäin mulle kortin itse vuonna 1993 = )

Vierailija
5/6 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän yleensä kommentoi mitään, mutta koko ajan kuitenkin tarkkailee kuinka selviän " tilanteista" . Lainausmerkeissä siksi, että näitä " hankalia tilanteita" ovat olevinaan mm. tasa-arvoiset risteykset, traktorien tms. hitaasti ajavien ohitukset, kaistanvaihdot ruuhkassa jne. Olen ajanut aika paljon ja selviän normaaliajosta loistavasti, mutta mies kuvittelee ihan muuta. Ajattelee ilmeisesti olevansa itse niin mahtava kuski että sitä tietoutta ja taitoa pitää jakaa hiukan minullekin. Aargh! Arvatkaapa kuka meillä on autoja kolhinut parkkipaikalla ja juuri viime viikolla kaatoi yhden liikennemerkin... En ainakaan minä!

Vierailija
6/6 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei hän yleensä kommentoi mitään, mutta koko ajan kuitenkin tarkkailee kuinka selviän " tilanteista" . Lainausmerkeissä siksi, että näitä " hankalia tilanteita" ovat olevinaan mm. tasa-arvoiset risteykset, traktorien tms. hitaasti ajavien ohitukset, kaistanvaihdot ruuhkassa jne. Olen ajanut aika paljon ja selviän normaaliajosta loistavasti, mutta mies kuvittelee ihan muuta. Ajattelee ilmeisesti olevansa itse niin mahtava kuski että sitä tietoutta ja taitoa pitää jakaa hiukan minullekin. Aargh! Arvatkaapa kuka meillä on autoja kolhinut parkkipaikalla ja juuri viime viikolla kaatoi yhden liikennemerkin... En ainakaan minä!

En ole koskaan kolaroinut autoa ja se ei kaikkia pikkukolhuja ole edes kehdannut mulle tunnustaa. Mutta molemmat arvostellaan toisemme ajamista samalla tavalla.

t:3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan