Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko katsoa LOSTin tänään? Oletko tutustunut ohjelman nettisivuihin tms ennalta?

Vierailija
26.01.2006 |

Mua mietityttää, kun mainospätkät vaikuttaa aika ahdistavilta, että onko kyseessä sellainen sarjamuodossa oleva Kärpästen herra, vai mikä on jutun juoni... Kiinnostaisi kyllä toisaalta katsoa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suosittelen todella. Siihen jää koukkuun, oli pakko katsoa ne yhteen kyytiin kaikki 8. Mielenkiintoinen ja monivivahteinen sarja, ei mitään ahdistavaa ainakaan tähän mennessä. Henkilöitä käydään läpi systemaattisesti joten tulevat varmaan lopulta tutuiksi kaikki.

Vierailija
2/10 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä katson, olisi kiva, kun olisi joku hyvä sarja seurattavana. Tänään hesarissa kriitikko sanoi ihan samaa kuin kakkosen kaveri, että sarja on addiktiivinen. Toivottavasti Lost on rummutuksensa väärtti, täydelliset naiset ei mun mielestä ollut j ajäi kertakatsomiseen.

En ole sivuilla käynyt, mutta katsoin jonkun pienen markkinointipätkän, jossa Mikko Silvennoinen haastattelu jotain sarjan näyttelijätärtä. Vaikutti ihan kiiintoisalta sen perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kato mitään ahdistavaa eikä tää sellanen ollut. Mutta koukkuun jäin ja odotan seuraavaa tuotantokautta.

Vierailija
4/10 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siis siihen tosi pettynyt. Sita mainostettiin niin upeana ja niin suosittuna ja addiktoivana, etta pakottauduin katsomaan kolme, nelja episodia siina toivossa, etta se jossakin vaiheessa muuttuisi kiinnostavaksi. Ei kuitenkaan toiminut... Sitten joskus monen episodin jalkeen satuin nakemaan hiukan, ja naytti melkein kiintoisalta, mutta olin jo siina vaiheessa missannut niin monta episodia, etten viitsinyt kuitenkaan koettaakaan seurata enaa.

Vierailija
5/10 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun ulkomailla ja täällä sarja tuli jo.

Vierailija
6/10 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun enkkulassa. Katsoin sarjan ja eka jakson jälkeen olin koukussa: Mahtava sarja.

Vierailija
7/10 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen asunut ulkomailla jo viimoiset 8 vuotta. Ja on sitä muutakin tehty. 25 jaksoa eka kaudella.

Vierailija
8/10 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko HULLUJA??? Menette ulkomaille vaan vahtaamaan töpsää?!?!?!?!

Olen asunut ulkomailla koko aikuisikani, eika uskonto kiella telkkarin katselua.

Vierailija
9/10 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko 11 vuotias katsoa sitä ?

Vierailija
10/10 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään sillä tavalla pelottava, etteikö 11 v voisi katsoa. Siinä on vähän samaa kuin Teho-osastossa paikoitellen, vähän yliluonnollista myös. Oikein kiinnostava sarja ja kiehtovia hahmoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi