kuinka moni aloittanut ruoan hamstraamisen? LI:n takia siis.
Olen itse ostellut puuroja hilloja varastoon, lihapuoli mietityttää että mikä olisi hyvää ja säilyvää.
Kommentit (10)
esim. koko perhe sairaana ei päästä kauppaan, keli niin huono, ettei tohdi lähteä ajamaan tms. Ja sitten voi olla tuollainen lista millä täydentää varastot silloin jos isompi tarve tulee.
hommaamatta.
En ymmärrä niitä, jotka tuudittautuu ajatukseen ettei meille mitenkään voi käydä. Totuus on, että todennäköisesti kolmasosa suomalaisista saa tartunnan. Kyllä mä ainakin aion yrittää suojella lapsiani. Ei se tarkoita, että olisin joku hysteerikko..;)
Sillä ei se lintuinfluenssa kuitenkaan mihinkään häviä muutamaan vuoteen ainakaan. Eikö sitten altistu, kun tulee piilostaan. Voiko se jäädä pysyvästi ihmisissä kiertämään, kuten muutkin virustaudit. Entä pysyvästi lintuihin, jolloin ei enää uskalla uida yms. Kertokaa tietämättömälle.
Ettekö ole kuulleet, että koulut, päiväkodit, konsertit... suljetaan jos ja KUN pandemia tulee suomeen.
Kyllä se vaan auttaa, jos on sisällä. Emme ole sisällä siinä vaiheessa, kun virus tarttuu linnuista ihmiseen vaan siinä vaiheessa, kun tarttuu ihmisestä ihmiseen.
Alkakaa te jotkut sitten vasta hamstraamaan, kun viranomaiset kehottavat siihen. Me jotkut olemme vaan aloittaneet sen jo nyt.
Miten voi piileskely auttaa. Se jää pitkäksi aikaa tai pysyvästi. En ole vielä hamstrannut, mutta pian ehkä.
Katosihan espanjantautikin ihan itsestään muutaman vuoden jälkeen. Suomessa se käväisi kolmessa parin kuukauden aallossa. Influenssaviruksen saaneista ihmisistä vain osa sairastuu, mutta kaikki kehittävät vastustuskyvyn ja kun tarpeeksi moni on taudille immuuni, se ei enää pysty leviämään ja katoaa.
suunnitellussa listassa lukee ja täydennätte varastonne vielä viimehetkelläkin.