Nordean kortin käyttäjät...
Jos teillä on nordeasta ihan tavallinen pankkikortti jolla voi vain nostaa otto-pisteistä rahaa... Niin onko teillä tullut lappua että kortti poistuu käytöstä? Mulle tuli, mutta en muista milloin tää nyt oikein poistuu ja mikä kortti pitää hakea tilalle kun muistaakseni he eivät enään uutta laita postissa vaan sen joutuu itse hakemaan.
Kommentit (7)
Automaatikortti täytyy siis hakea konttorista, jos haluaa uuden.
Eikä kyllä maksa mitään. Pikapankkikortithan poistuu ja tilalle tulee juuri tuo electron kortti.
Visa Electron -kortti maksaa 80 senttiä kuukaudessa, kanta- ja avainasiakkaat saanevat jotain alennusta.
Nordean virkailijat&palveluneuvojat ovat nyt muuten kovia pakkomyymään mastercardia. Se kun on pankin oma kortti, visa taas ei.
Aluksi olis kyllä saanut muutaman kuukauden ilman kuukausimaksua, mutta sitten olis alkanut maksaa.
Suututtti vaan palkissa eniten se, että tuntui kuis olis ollut lainaa kerjäämässä. Selityksiä oli mm että sinä kuitenkin jätät korttis automaattiin ja sitähän ei saa takaisin. Sanoinettä en ole omaa kortiani jättänyt sinne kertaakaan, mutta juuri varmuuden vuoksi en halua käyttää pankkikorttia automaatissa.
Sitten 80/60/40 senttiä kuussa asiakkuudesta riippuen.
pankkikortti on ihan eri asia.
Katso kortistasi mihin asti se on voimassa, ainakin minulle on aina niin pankki- kuin automaattikorttikin tulleet kotiin.
Yrittävät ihan väkisin tarjota tilalle maksullista Visa electronia. Pankkivirkailija keksi jos jonkinmoista syytä miksi minun pitäisi se ottaa. Minulla on jo maksullinen pankkikortti, joten haluan automaattokortin siksi että minulle jää vielä pankkikortti, jos aautomaattikortti jää automaattiin. Selityksiä tuli että tarvitsen ulkomailla (en tarvii) ja että automaattikortit poistuvat kokonaan jossain vaiheessa (se on sen ajan murhe).
Mutta kun pidin pintani sain uuden automaattikortin. Tosin tunnusluku vaihtuu. Onneksi uusi oli helpompi kuin vanha.
Mutta nähtävästi ohjeistusta jo oli että uusi kortteja ei miellellään anneta.