Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SIIVOAMINEN KIVAA!!!!!!!!!!

Vierailija
25.01.2006 |

Siis musta on niin ihanaa kun koti kiiltää puhtautta ja ihana kömpiä puhtaisiin lakanoihin! taidan olla siivoishullu kun imuroin päivittäin, pesen lattiat pari kertaa viikossa, vessan joka toinen päivä. Ja lisäksi leivon ja laitan ruokaa sekä hoidan lapsen ja leikin hänen kanssaan. Pian näitä pikku pellavapäitä on kaksi että sitten saattaa jynssääminen rauhoittua mutta toisinaan tuölee superäiti-fiilis. Vaikken täydellinen äiti väitä olevanikaan. Kyllä minussa puutteita on ja paljon :( Miten muut kotiäidit hoidatte " työnne" ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muuta elämää sulla on ku siivoominen?

Vierailija
2/8 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi meillä on aina aika siistiä, vaikken tuota tahtia siivoakaan. Imuroin kyllä lähes päivittäin. Laitan ruokaa ihan päivittäin ja leivonkin monta kertaa viikossa. Wou.

Ja mä pistän vielä sen verran paremmaksi, että käyn vielä töissäkin. Lapset ovat jo 3- ja 5-vuotiaat. Taidan olla niin lähelle täydellistä kuin mahdollista... ;-D

Mutta vakavasti ottaen. Nauti olostasi nyt tässä elämänvaiheessa. Kannattaa kuitenkin hankkia jonkinlaista elämää myös kodin ulkopuolelta, en usko, että huushollaaminen pitemmän päälle kenenkään elämänsisällöksi riittää. Ja joskus kannattaa sen imurin kanssa huitomisen sijaan vaikka lukea, se avartaa kummasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistää ihan mietityttämään että mitä jos huomenna tekisin jotain muuta kun siivoisin!

ap

Vierailija
4/8 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se itseltäni välttämättä tarkoita sitä, että joka päivä pitäisi imuroida - kunhan imuroin tarpeeksi usein, että missään ei näy roskaa, pölyä, muruja tai muuta mahdollista imuroinnin tarvetta.

Itse rakastan silittämistä. Puhtaat vaatteet tuoksuu niin hyvälle ja silittäminen on mukavaa puuhaa samalla, kun vaikka katsoo jotain telkkarista. Vaatteet saa niin kauniisiin pinoihin kaappeihin... Saisi olla enemmänkin silitettävää.

Vierailija
5/8 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on se mun sokea pisteeni, en silitä juuri mitään, pöytäliinat ja verhot suunnilleen. Mies silittää itse paitansa.

Vierailija
6/8 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä silitän sukat ja kalsaritkin, minkä myönnän olevan täysin tarpeetonta, mutta kun vaan on kiva saada nekin siisteihin pinoihin kaappiin...

6

Vierailija
7/8 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en silitä yhden yhtäkään vaatekappaletta ikinä! ostan vaatteetkin niin ettei tarvitse silittää! Muuten kyllä siivoan ja kiillota ja jynssään. Ts. kuljen rätti kädessä koko päivän.

ap

Vierailija
8/8 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitäs muuta elämää sulla on ku siivoominen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi