Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Puregon-hoidon teho?

25.01.2006 |

Hei.

Tällaista juttua haluaisin teiltä kysellä, kun itsellä tänään ensimmäisessä seurannassa ei mitään huimaa kehitystä näkyvissä. Pistelyt alkoi kp 8, nyt kp 12. 75 IU päivässä pistetään. Ultrassa näkyi n. 5.5mm limis ja molemmilla puolilla n. 8->mm munikset. Ensi maanantaina uusi seuranta, jatketaan samalla annoksella. Tunnen itseni pettyneeksi, kuvittelin että kasvutahti olisi reilumpi.

Eli G: minkälaista kehitystahtia teillä on ollut puregonpistoksilla? Millä annostuksella ja kuinka kauan pistelyt jatkuneet?

-v-

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä inssin yhteydessä aloitettiin kp3 ja jatkettiin 5 päivää

Vierailija
2/4 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli clomit kp3-7, sitten puregon kp8->. Kyseessä on siis ovulaation induktio, ei inssi tms. En sen enempää tiedä, miksi joku menee näin tai noin, kun eka kertalaisena luotan lääkäriin, että tietää mitä määrää ja milloin.

-v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen piikitellut puregonia nyt kahden kierron ajan annoksella 50ky. piikitykset ovat alkaneet kp6 aamusta ja kp 11 on ollut jo 18mm munasoluja, ja limis n.8mm. eli olen piikittänyt n. 6-7 vrk. ekaan kiertoon meillä tehtiin myös inssi. meillä taustana selittämätön lapsettomuus ja näillä tarkoitus vahvistaa ovista. onko teillä jokin syy taustalla? se varmaan selittää suuremman annoksen ja myöhemmän aloituksen. nämä hoidothan ovat kovin yksilöllisiä, sillä jokaisen kroppa reagoi eri tavalla. tietysti keskiarvo-ohjeet ovat hoidon toteuttamisesta, mutta eiköhän lääkärit osaa arvioida mikä olisi sinulle kaikkein paras hoito.

erittäin valoisaa ja plussaonnellista aikaa sinulle!!!

-p-

Vierailija
4/4 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin klomit kp3-7 ja Puregonit pistin kp8 ja kp10 (ku oli viikonloppu väissä) ja inssi oli vasta kp12. Kaks munista oli 20mm ja inssi tehtiin jo seuraavana aamuna. Limis 6,2mm. Ei hyvä, muttei huonokaan. Nyt pp7.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi