Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liberon vaippamerkit: marimekon body?

25.01.2006 |

Siis onko kukaan onnistunut saamaan vaippamerkeistä marimekon pallokuosibodya, niin kuin oli luvattu. Olen kuullut, että tilalle on lähetetty Legon body. Itse lähetin merkit noin pari viikkoa sitten ja mukaan laitoin lapun, etten aio hyväksyä muuta kuin sen marimekon bodyn tai sitten saavat lähettää vaippoja hyvityksenä. Mielestäni sitä pitää saada mitä luvataan! Välillä tuntuu, että nuo Liberon vaippamerkkikeräyskampanjat on aina jotain muuta mitä luvataan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko-bodysta mäkin merkit laitoin ja Legoa sain.

En tykkää yhtään kyseisen bodyn materiaalista. Varmasti ois marimekko ollu laadukkaampi.

Ja saatekirjeessä ei minkään näköistä pahoittelua tai edes mainintaa että tuote loppunut tai muuta vastaavaa :/

Pitäisköhän laittaa jotain palautetta, näyttää niin yleistä olevan toi että ei saa mitä on tilannu.

Vierailija
22/25 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin oli niin et eka kerättiin merkkejä lego bodya varten sit saatiin babybjörnin lusikat ja nyt sit kerätään merkkejä marimekon bodya varten.

Käsitin et näin toimitaan aina?

Sen lisäksi ollaan saatu sellanen leikki sammakko ja sellanen pehmo kirja mistä tyttö on ihan onnessaan=)

Ja mä sain ainakin sen kuoren+ kaavakkeen mihin merkit liimataan ja mis lähetetään sinne Liberolle. Siin olis iis osote valmiina. Sen lisäksi olen saanu vaippanäytteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuli lyhythihainen marimekon raidallinen body sekä libero-t-paita anteeksipyyntökirjeen kera. Olisin halunnut sen legon, mutta ihan kiva tuokin on. Nyt kerätään merkkejä marimekon pitkähihaista paitaa varten. Aika ihmeellisesti vaihtelee nämä kerättävät tuotteet ja mitä lähettävät.

Vierailija
24/25 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kävi kuten Anemone82:lle, kerättiin Lego-bodyyn ja tuli Marimekko body + Liberopaita anteeksi pyyntö kirjeen kera. Nyt kerätään Lusikoihin merkkejä ja seuraavaksi on kuulemma tulossa (sen kirjeen mukaan mikä tuli lusikka-keräyslapun mukana) MArimekon body ja joku käsinukke?!?

Näköjään vaihtelee kovasti keräilytuotteet!!! Itsellä 6 kk vanha vauveli...

Poika keräilymerkit käy kuulemma maaliskuun loppuun asti (ainakin mulle tulleessa kirjeessä niin mainittiin eli minun kohdalla lusikka-kampanjan ajan).

Vierailija
25/25 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykö ne pupu-merkit enää mihinkään? Vaihteleeko kampanjasta toiseen, että mitä merkkejä kerätään?

Voiko poika- ja pupu-merkkejä käyttää sekaisin?

Mä olen saanut sen Mari-bodyn poika-merkeillä ja sadekintaat sadevaatekampanjasta Pupu-merkeillä.

Monimutkaista tämä merkkien keräily! heh!

Terv. Pansu