Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

marraskuussa 03 tai joulukuussa 04 syntyneiden

Vierailija
25.01.2006 |

vanhempia paikalla? Miten on elämä lasten kanssa sujunut? millaisia lapsia teillä? mulla pojat 30.11.03 ja 1.12.04 =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan kanssa mennyt hyvin. Kovin itsenäinen tyyppi jo. Aina ollut helppo lapsi, nukkuu ja syö hyvin. On iloinen ja ei uhmaa onneksi vielä. :)

Vierailija
2/5 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kanssa tuo vanhempi poika aina ollut helppo lapsi ja uhmaltakin on toistaiseksi vältytty =) pikkuveli onkin sitten ihan toista maata =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on elämä sujunut, tutti annettiin pois jouluna ja nyt ollaan pari päivää käyty jo potalla :)

syö hyvin, nukkuu hyvin, leikkii hyvin...

On niiiiiiin ihana lapsi! :)

Vierailija
4/5 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilinää ja vilskettä riittää meidän huushollissa! Puhe on hyvin kehittynyttä keskosuudesta huolimatta ja tyttö alkaa olla päiväkuiva. Poika käyttää vielä vaippoja pottailun ohella.

Vierailija
5/5 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhetta tulee kuin tykin suusta (äitiinä tullut?), kovin on ollut neiti " minä itse" pari viimeistä kuukautta. Pottailua pikkuhiljaa lisätty, vaipat on vielä mutta silti menee välillä ihan oma-alotteisesti pissalle.

Rankka välillä mutta silti niin ihanaa tämä kotiäitinä olo... (isoveli myös kotona, -02 syntynyt keskosheppu)