Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kaverien kanssa viikon reissulle?

Vierailija
24.01.2006 |

Mies on päättänyt lähteä 3 kaverinsa kanssa reilun viikon matkalle alpeille, tarkoitus siis laskea mäkeä ja vetää viinaa. Huolestutaa, koska miehen kaverit ei ole sieltä rauhallisimmasta päästä, pelkään että menevät rinteiden ulkopuolelle (tai tiedän että menevät sinne joka tapauksessa) ja että jotain tapahtuu, lumivyöry tms. Kaiken lisäksi en voi sanoa luottavani 100-prosenttisesti mieheen, varsinkin kun meillä on ollut ongelmia viime aikoina. Mitä helvettiä pitäisi tehdä? KAiken lisäksi mies sai aikoinaan lievän hepulin kun sanoin että voisin lähteä jonkun tyttökaverin kanssa rantalomalle, hän ei kuulemma ymmärrä miten haluaisin lähteä ilman häntä matkalle. niinpä niin. Laskettelumatkalla kun on kai sitten " tarkoitus" , minun rantalomallani ei. Prkle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies varmasti pettää

Vierailija
2/5 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, miten estänkään menemästä. Ja arvatkaapa onko mulla rahaa lähteä etelään...?

En oikestaan usko että mies pettää, se on niin huono valehtelemaan. (Nää on kai ne kuuluisat viimeiset sanat). eniten huolestuttaa noi turvallisuusasiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehdotin juuri miehelleni yhteistä lomaa, mutta hänpä aikookin lähteä lomalle ystäviensä kanssa. Harmittaa kyllä ihan älyttömästi, mutta minkäs teet. En halua tappaa rakkautta olemalla miestä vahtiva äiti.

Vierailija
4/5 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatuttaa vaan tuo että minä en saa lähteä mutta hän saa. Eikä kuuntele tippaakaan kun yritän pyytää ettei menisi vaarallisiin paikkoihin.

Pakko vaan hyväksyä, ei tässä muukaan auta. Vaan jos pettää siellä ja minä saan tietää niin terve menoa sitten vaan. Kiukuttaa.

Vierailija
5/5 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kavereidensa kanssa menossa viikonlopuksi Köpikseen, mutta näistä tietyistä jutuista teimme sopimuksen kun kimppaan menimme ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän