Halonen ei ole tehnyt NAISTEN eteen mitään
Siksi on hyvin, hyvin helppo äänestää Niinistöä.
Ekakierroksella äänestin Vanhasta.
Kommentit (5)
lapsellisena Halosta 6 vuotta sitten ja kuvittelin että naisten asema esim. työelämässä ja politiikassa jonkin verran parantuisi, mutta EI!
Tällä kertaa vahva ääni Niinistölle.
Niinistö rules!!!!!
vielä kuudessa vuodessa vaikuttamaan, koska epätasa-arvo sukupuolten välillä on niin pitän kehityksen tulos. Esimerkkinä minusta on ollut ja olisi hyväkin olla edelleen naispresidentti. Ei kulkaa se Niinistökään pysty muuttamaan Suomea ja naisten asemaa tasa-arvoiseksi, kuin korkeintaan vieämällä tosiaan sänkyyn.
maailma ole sellainen että presidentti yhtäkkiä saisi aikaan vaikka sen että naisten palkat nousisi 20%. Todennäköisesti naisten palkat laskisi jos työehtosopimuyksia heikennettäisiin ja työntekijän asemaa huononnettaisiin.
alaisiaan joista takuulla joku myös nainen.