Pilleriraskaudet, kaipaan tietoa...
Kuinka yleistä oikeastaan on tulla raskaaksi pillereiden käytöstä huolimatta? Olisi kiva kuulla kommentteja niiltä, joilla näin on käynyt. Missä vaiheessa huomasit olevasi raskaana? Millaisia oireita oli? Sujuiko raskaus ongelmitta? Itselläni vahvat oireet jo 5 päivän ajan ( ennestään useampia lapsia) pahoinvointia, hajuherkkyyttä , lämpöä ja kova väsymys, liuska vielä kesken ja olen kyllä suht säännöllisesti ottanut kaikki, joidenkin tuntien heittoja muutamassa pilsussa. Taitaa olla parasta mennä huomenna ostamaan testi. Mutta kaipaisin silti tietoa asiasta. Kiitos tuhannesti jo etukäteen kaikille jotka vaivautuvat vastaamaan
Kommentit (2)
Mulla on 4 lasta,kaks on pillerilapsia.tyttö synty -91,poika -01.Pillerit otin aina samaan aikaan,enkä unohtanu yhtään.91 aloin epäillä kun pahoinvointi ja oksentelu ehtoisin vain jatkui.Tein testin ja kävin neuvolassa kuulemassa,että viikkoja jo 12.Pojan kanssa olin jo hieman " viisaampi" ,rupesin heti epäilee kun ruoka ei maittanu ja alavatsaa " poltteli" välillä,viikkoja 7 sanottiin neuvolas.Oireita tossa jo tuli hieman mainittuakin,lisäks väsymystä,hajaut ärsytti,mikään ei oikein kiinnostanu alkuraskaudella.Neuvolas kyl sanottiin et pillereiden syöminen odotusaikana ei ole vaarallista kummallekaan.No,en tiedä mistä johtuu mut nää molemmat lapset on astmaatikkoja,tytöllä pahempi ja allergioita lisäks.Poika tartti noin vuoden säännöllistä lääkitystä,nyt tarvittaessa.Tytöllä 14 vuotta säännöllinen lääkitys.Toivottavasti tästä sepustuksesta oli jotain apua.
onpa lohduttavaa tietää että on muitakin jotka ovat tulleet raskaaksi pillereistä huolimatta. Minua pyörrytti paljon ja ohmettelin mistä se johtuu kun en tiennyt vielä olevani raskaani. Olin viellä tosi kipeä ja kuumetta oli ensimmäisillä viikoilla. Odottelin pitkään kuukautisia ennen kuin tein testin, en tahtonut uskoa asiaa. Olin muistaakseni viikolla 9 kun tein testin. Ehdin syödä liuskan loppuun ennen kuin tajusin asian. Odotusaika meni silti hyvin.