Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mies mulla!!

Vierailija
24.01.2006 |

Olisi ihanaa saada nykyisen kumppanini kanssa orgasmi yhdynnässä.. ja vieläpä samanaikainen! Vuosien aikana siihen on päästy 2 kertaa, ei mitään kovin järisyttävää, mutta orgasmi kuitenkin. Hyvää seksi meillä muuten on, en sitä sanokkaan... Mutta olisihan se ihanaa kokea sitä useammin.. Yksinäni, 2 sauvan kanssa leikitellessäni saan mahtavat orgasmit joka kerta, siis sellaiset ettei voi olla huudahtamatta! Olisi aivan ihanaa kun samanlaiseen pysyis miehen kautta.. luulisin että hänestäkin se tuntuisi todella hyvälle..

Joskus on sauvaa kokeiltu mukana, mutta ei se oikein sovi.. jotenkin olen niin tottunut hästäämään niitten kanssa yksin ollessani että tuntuu tavallaan että hävettää :S

Asentoja on kokeiltu, mulle vaan on tärkeää että klitorista ärsytetään tosissaan yhdynnän aikana.. Joskus olen kyllä saanut emätinorgasminkin, mutta harvinaista se on. Lähetyssaarnaajassa saa parhaiten klitorisorkun, mutta kaveri ei niin tästä asennosta välitä.. Pitäskö se sauva vaan tuoda rohkeesti sinne sänkyyn mukaan vai onko jotain muitakin konsteja? Rakastan tätä miestä kovin ja haluisin että seksielämämme olisi mitä upeinta molemmille

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lelut.

meillä mies ekaks niitä leluja arasteli mutta nyt jo " leikkii" niillä kun hoitelen sitä.

jutelkaa asiasta.

Vierailija
2/6 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen kanssa ollaan vähän juteltu, että hankittais noita leluja. Ja nimenomaan siksi, että voitas yhdessä sitten leikkiä...

Oon kyllä ihan rakastunut, enkä vähiten siksi että seksi sujuu niin loistavasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sitä delfiiniä tai muuta sellaista pientä, jonka saa hyvin väliin. Kyllä lähtee..:))) -nainen-

Vierailija
4/6 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tarvii viikonloppuna asioida miehen kanssa nettikaupassa...:) tollasta delfiiniä on tehnyt mieli kokeillakin. Ja nimenomaan ukon kanssa...

kolmonen

Vierailija
5/6 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa lisää!!

Vierailija
6/6 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten käytätte yhdynnän aikana delfiiniä,mies halusi että sellainen tilattais ja tilasin sit..nykyään mies käsittelee mua sillä,mutta ei olla käytetty yhdynnän aikana muutaku takaapäin asennossa..

kertokaa ideoita!!!se on muuten hyvä kapistus,vaikka täriseekin kädessä aika paljon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän