Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Colon Tonic puhdistuskuurista?

24.01.2006 |

Aloitin elimistön puhdistuskuurin 2vko. sitten Colon Tonikilla ja kiinnostaisi tietää muiden kokemuksista, miten teillä on toiminut?

Tää on se sellainen kolmen viikon kuuri, missä saa syödä normaalisti. Tosin itse aloitin samalla syömään kevyemmin, jotta pääsisin omiin mittoihini takaisin :)

Kirjoitelkaa, Kiitos!

pallomasu

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan muu oikeasti ole tätä kuuria kokeillut? Mulla on tänään viimeinen päivä menossa ja koen olevan pirteämpi kuin ennen. (pirteys alkoi jo viikon aloittamisen jälkeen) Varsinkin aamuisin, kun pitää nousta lasten kanssa, niin ei ole enään juurikaan vaikeuksia vaan itsekkin olen yllättynyt, että olen niin virkeä. Jee Jee! Nestettä on myös lähtenyt ja laihdutus käynnistynyt. Suosittelen!

pallomasu

Vierailija
2/4 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juodaanko jotain juomaa vai pitääkö tehdä suolen huuhtelu vai mitä?

Rupesin kiinnostumaan. Onko kallista?

Mohno

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin eilen luontaistuotekaupan mainoksesta että puhdistuskuureja nesteenä ja tabletteina- en muista oliko joku muu merkki sitten? Mutta kumpaa olet käyttänyt?

Vierailija
4/4 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Tää on sellainen nestemäinen mitä kaadetaan 12ml pulloon ja lisätään litra vettä. (juomapullo tulee mukana) Se juodaan sitten päivän aikana. Itse olen juonut aamulla päivällä ja illalla aina 1/3 kerraallaan. Pitää muistaa juoda muutkin normaalit juomiset päivässä pelkästään tämä ei riitä, kun jo itsessään poistaa sen litran päivässä.

Tää on ollut valittu vuoden 2001 luontaistuotteeksi Suomessa. Hinta on alle 20¿ muistaakseni maksoin 18,90¿. Olin jo vuosia itse katsonut sitä ja suunnitellut aloittavani mutta sitten olin raskaana tai imetin niin nytten ajotus oli juuri sopiva.

SUOSITTELEN

Pallomasu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän