Meillä ..........
Meillä oli seksielämä aika hiljaista pitkään kolmen lapsen myötä... ikäerot 1-2v. Nyt nuorin on 2v ja seksin tahti vaan kiihtyy - se tuntuu tosi upealta. Meillä ei niinkään olla VIELÄ harrasteltu mitään kovin spesiaalia tai ylivilliä, mutta mies kyllä yllätti viikonlopun sessioissa.
Rakasteltiin ensin kiihkeesti eri asennoissa niin että kumpikin sitten laukesi (mies laukesi suuhuni ja minä myöskin suuseksiä saaneena). Miehen seisokki ei laskenut ja jatkoimme rakastelua perinteisesti. Hiukan mietin kuitenkin kysynkö haluaako hän antaa mulle toisen orgasmin (kun siis jatkoi hommaa) ... en kysynyt ja pian mies laukesi taas. En muista, että näin olisi koskaan, edes suhteen alkuhuumassa, tapahtunut! Tuntui tosi upealta ja sain heti itsekin pelkästä kiimasta.
Mä luulin ihan oikeesti, ettei mies voi laueta kahta kertaa peräkkäin ilman, että kalu levähtää siinä välissä. Hymyilytti kyllä koko viikonlopun ja vieläkin. Mitähän se mies tuumii... Totesi kyllä mulle, että saahan ne naisetkin peräkkäin... niinpä