S-etukortin omistajat! Miten paljon saatte sita bonusta kuukaudessa ja kuinka paljon (€) olette tehneet ostoksia kyseisena kuukautena?
Olen ajatellut sen hankkia, mutta kun hinta on 100¿. Ja kertokaa nyt mulle tyhjäpäälle. Jos on pelkkä s-etukortti ja bonusta kertyy kuukaudessa vaikka 40¿. Niin saako sen 40¿ nostaa itelleen vai pitääkö olla sitten kortissa se s-tili ominaisuus? Vai miten nää jutut menee?
Kommentit (34)
Eri osuusliikeissä on erikorkuiset bonusprossat. Meillä 5% saa jo 900€:n ostoksista.
Meillä 116 euroa saatiin Lidlistä.
Vierailija kirjoitti:
Eri osuusliikeissä on erikorkuiset bonusprossat. Meillä 5% saa jo 900€:n ostoksista.
Meillä menee paljon ruokaa roskiin kun ostetaan sitä liikaa, että päästäisiin tuon bonusrajan yli. Mutta saahan sitten palautuksia :)
Kuten huomataan, prismaperheissä ei ole itsenäisesti ajattelevia yksilöitä, vaan ainoa persoonamuoto on "me", "meillä" jne.
Vierailija kirjoitti:
Kuten huomataan, prismaperheissä ei ole itsenäisesti ajattelevia yksilöitä, vaan ainoa persoonamuoto on "me", "meillä" jne.
Repesin :)
Vierailija kirjoitti:
Jos puhuu pereheestä, muoto on "me". Sinkku harvoin puhuu itsestään "me" vaan se on "minä". Omassa perheessä mieskin tekee ostoksia enkä vaan minä.
Me syödään paljon ABC:lla että bonukset karttuu :)
Lidlin asiakkat ei saa palautuksia senttiäkään. Tyhmää porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Prismoissa käyvät ne jotka ovat kelvanneet parisuhteisiin.
Bonus vaihetelee hieman eri osuuskunnissa, mutta ero taitaa olla poistumussa ja bonusmäärät yhtenäistymässä. Asiakkaanhan ei ole pakko kuulua oman alueensa osuuskauppaan vaan voi ihan vapaasti valita sen josta saa parhaan boonuksen. Omassani maksimin 5% saa 900€:n ostoksilla ja kun käyttää maksamiseen vihreää korttia, niin saa 0,5% lisäboonuksen. 900€:n osotoista saa 49,50€ bonuspalautusta. Puhelisovelluksessa on bonukset joulukuuhun 2016 asti ja näyttäsivät olevan 20-75€, Tavallisimmin noin 50-60€. Riippuu aika paljon siitä että paljonko tulee ajettua autolla.
Boonus ei ole ainoa etu. Osakkaalle maksetaan myös korkoa osuusmaksulle. Aikoinaan olen makasanut 500mk osuudesta ja nyt euroajan sille on saanut joka vuosi 10€ korkoa. Markka-aikana se taisi olla 50mk. Ihan kohtuullinen tuotto joksenkin riskittömälle sijoitukselle. Itselläkin on ollut kortti jotain 20 vuotta, joten se on korkona tuottanut arvonsa jo kahteen kertaan. Jotkuthan ovat ostaneet jokaiselle perheen jäsenelle osakkuuden jokaiseneen s ketjun osuuskuntaan ja sijoittavat siis näin rahojaan. Jotku osuuskunnat maksavat myös ylijäämän palautusta osakkaille.
Tapiolasta olis pitänyt tihkuu jtn hirveet vakuutusmaksut Mutta ei..ostamme Prismasta nonen sadan edessä kk.muutama 6 €bonus,kesäaikaan se 20€korvilla..
Keskimäärin ehkä 3 € kuussa. Lähitapiolan vakuutusmaksut kuitenkin tekevät kortin vilauttamisesta joten kuten kannattavaa.
117 euroa oli viimeksi.