Mitä vaimolle synttärilahjaksi?
Kommentit (7)
Lahjakortista hierontaan, kasvo/jalkahoitoon.. Myös miehen tekemä illallinen olisi mukava (jos osaa kokata). Paras lahja silti oli kimppu ruusuja, ruusujen lukumäärä kuinka paljon täytin ja kauanko oltiin oltu naimisissa. Siinä mies ajatteli kauniisti..
Tärkeintä onkin että vaimosi huomaa lahjan tulleen sydämestäsi :)
...sain mieheltäni- seurusteluaikana viisi vuotta sitten:
Ihana, punainen nahkatakki!
Olin aivan otettu, ja takki on käytössä vieläkin- ja olen saman miehen kanssa naimisissa:o)
Se teki vaikutuksen, että hän uskalsi hankkia jotain mikä saattaisikin olla väärää kokoa tms. Hankinta oli silti selkeästi mietitty ja sisälsi vieläpä riskin; hän ei voinut etukäteen tietää, pitäisinkö juuri punaisesta nahasta.
Jokin vastaavan kaltainen varmasti ilahduttaa!
Vältettävien listalla ovat mielestäni kaikki kodinkoneet ja kipot yms käyttötavara jota nainen hankkii itsekin.
Lykkyä!!
Nimimerkillä mieheni antoi minulle jouluksi perunankuorimiskoneen ja pari kattilaa.. ja onneksi kaksi kirjaakin. :) Vielä kun olin ollut puolitoista vuotta kotona äitiys-vanhempainlomalla, niin en ollut ihan kamalan otettu, mutta en kyllä koskaan loukkaannukaan. Kyllä hän yrittää ihan tosissaan, mutta tietää myös että minulle on turha ostaa koruja, kun en niistä välitä. Mies on kyllä muuten ihana ja tosi huono ostamaan lahjoja. Juuri tällä viikolla hän suoraan kysyi mitä haluat synttärilahjaksi.
MUTTA jos ja kun tiedät mitä vaimosi harrastaa, niin sieltä se lahjaidea löytyy. Minä olisin voinut ilahtua enemmän esim kuntosalikortista tai treenivaatteista. Sellaisia on helppo ostaa kun tietää toisen käyttämät värit ja koon. Alusvaatteet, kengät ja housut ovat hankalia ostettavia, esim. paidat eivät välttämättä. Tykkään sisustaa, eli esim lahjakortti johonkin sisustusliikkeeseen olisi ollut kiva, tai alan lehden vuositilaus.
Paras vinkki on, että sen pitäisi olla henkilökohtaista. Jotain, mikä ei tule perheen tai teidän yhteiseen käyttöön, ja joka hankittaisiin jokatapauksessa.
Kiitos vinkeistä! Eiköhän tästä jotain apua ollut.
Lahjan ei aina tarvitse olla jotain materialistista. Hommaa lapselle hoitaja ja järjestä yllätyspäivä..esim.teatteriilta, picnic omassa olohuoneessa, jotain mistä tiedät hänen pitävän ja tietenkin sinun seurassasi. Pääasia, että sinä hoitaisit kaiken, eikä vaimosi tarvitse tehdä mitään.
Laatuaikaa lahjaksi :) Siitä minä ainakin tykkäisin! Eli siis jotain kivaa tekemistä yhdessä ja jos on lapsia niin hoitoon isovanhemmille tai muille luotettaville henkilöille jos vaan mahdollista. Ravintolaillallinen, teatteriin, konserttiin tai jos vaan mahdollista hotelliyö hemmotteluineen tai vaikka risteily tai joku muu matka kotimaassa tai ulkomaillekin jos talous antaa myöden :)
Itse saanut esimerkiksi liput musikaaliin Helsiinkiin ja hotelliyö päälle, oi kun hienoa :) Niin ja mulle saisi ostaa vaikka viikonloppuloman jonnekin Eurooppaan (jos vaikka mun mies eksyisi tän lukemaan :) Kallistahan tuo on, mutta elämä on...
Jos mietin omia saamiani lahjoja muutamalta viime vuodelta tulee ekana mieleen erilaiset tuoksut ja alusasut, ihana illallinen jossain kahestaan....ja vaikka vielä sit yökin:)
Miehen siskolle annettiin just lahjaks romanttinen viikonloppu elokuvien ja ruuan merkeissä miehensä kanssa kahdestaan ja otettiin sieltä lapset hoitoon viikonlopuks.