Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun paino on NOUSSUT tosi tiukalla rehudieetillä???

Vierailija
23.06.2008 |

Ekan viikon olen laihduttanut, ja salaattia mussuttanut, niin ettei ole tarvinnut nälkää nähdä. Tietysti vähärasvaisia protskuja ja rasvojakin olen syönyt. Punaisen lihan ja hiilarit olen kokonaan jättänyt pois. Paitsi vähän näkkäriä olen syönyt silloin tällöin. Alkupaino oli viime maanantaina 60 kg ja nyt se on 61 kg. Ei kai salaatti ja kasvikset voi lihottaa? ... prkl...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitenkäs juomapuoli? Oletko muistanut juoda tarpeeksi?

Siksi toisekseen, tiukat rehukuurit on aivan turhia ja sulaa tyhmyyttä. Kaloreja PITÄÄ olla vähintään 1200kcal/vrk, mielummin enemmän. Sitten alkaa tapahtua.

Vierailija
2/7 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaloreita on tarpeeksi, ja kuten sanoin, proteiinia ja rasvojakin on tarpeeksi, mutta ei liikaa. Rehuja siis syön salaatin, porkkanoiden, hedelmien jne. muodossa kun tulee nälkä, iso kulho salaattia päivässä, ja monta omenaa, paljon kuitua siis. Ehkä suolisto ei ole vielä tottunut lisääntyneeseen kuidun määrään, koska ei ole toiminut päivittäin. Höh, kyllä kai se tästä sitten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat "huonoja" hiilareita?

Vierailija
4/7 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenoita kyllä on voinut mennä neljäkin päivässä, ja muutamana aamuna olen tehnyt banaanista, rasv. maidosta, siemenistä, protskujauheesta ja vehnäleseestä pirtelön aamupalaksi. Enimmäkseen syön salaattia.

Vierailija
5/7 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen luottanut siihen, että kun salaatilla täyttää mahansa niin ei voi syödä liikaa kaloreita. Mutta pitää kai sitten tällä viikolla kirjoittaa kaikki ylös ja katsoa onko todella enemmän kaloreita tässä dieetissä.

Vierailija
6/7 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAskepa huviksesi paljonko tuo pirtelösi pitää sisällään.

Vierailija
7/7 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vähemmän! Alussa voi olla nälkä ennen kuin tottuu pienempiin annoksiin, mutta pidemmän päälle saat siitä pomminvarman hoikkanapysymiskeinon - pienet annokset, mutta ravinteikkaampi ruoka.