-5/-10kg (vko4)
Eka laihisviikko takana ja vaaka näytti tänä aamuna tasan 58 kg eli 2 kiloa pudotusta. Edellisen laihiksella odottelin alussa kunnon tulosta, kun puhutaan, että aluksi lähtee nesteitä ja paino putoaa hyvin. Mutta silloin niin ei käynyt, pudotusta tuli alussakin viikosta toiseen muutamaa sataa grammaa.
Ruokailut meni hyvin eiliseen asti. Eilen oltiin kylässä, oikeen syötiin lounasaikaan. Se meni ihan hyvin, mutta sitten hetken päästä tarjoiltiin kahvia ja eteen kannettiin valtava annos jäätelöä. Mieli ei olis tehnyt ollenkaan, mutta ei auttanut. Syötävä se oli ja yksi piparikin oli pakko ottaa, kun tuputettiin, enkä kehdannut kertoa olevani laihiksella. Ei siis mikään katastrofi, sillä olen asennoitunut niin, että viikonloppuisin vois olla yksi herkkupäivä.
Liikuntaakin tuli paremmin kuin aikoihin, vaikka pakkasen takia ulkoilua piti rajoittaa: yksi jumppa, uintireissu, luistelua kahtena päivänä lasten kanssa ja muuta reipasta ulkoilua.
Tsemppiä kaikille.
Tsemppiä
Kommentit (6)
nolona pinoudun taas " pienen" tauon jälkeen.tänään päätin TAAS aloittaa herkuttomalla linjalla.jos nyt saisi loput 10kg pois.mutta kun tämä on niin vaikeeta!!!!no,kuitenkin,kävin aamulla puntarilla,joka näytti 62kg:0(yhyyy...
2kg on siis tullut painoa takaisin!!ärsyttävää.eikä taatusti ole mulla mitään nestettä vaan silkkaa läskiä.mutta nyt ainakin yritän,josko pysyisi motivaatio yllä.ensi viikolla se sitten nähdään...
tässä vielä nämä:paino:31.3-05 80kg
7.12-05 63kg
23.1-06 62kg
aloitin siis 7.12 laiharin,joka päättyi jouluaattoon.paino silloin jouluaattona oli 60kg,eli 2kg tullu takaisin
MUTTA TSEMPPIÄ MEILLE KAIKILLE!!SITÄ TARVITAAN!!
viime viikolla näytti 62kg jatänään 61.5kgjoten samoissa luvuissa pyöritään kun la näytti 61.1kg
Kai tämä tästä. Onneksi pääsen ti, ke ja to vesijumppan.
Ja nyt kun tuo pakkanen vähentynyt pääsee ulkoilemaankin kunnolla koiran kanssa.
Eli puoli kiloa on tullut takaisin.
Nyt ei muuta kuin pudottamaan sitä ja ehkä toista samanlaista pois.
Pidetään lippu korkealla vaikka välillä kompastutaankin!
Vaikka muka en ole syönyt mitenkään kummallisesti ton neljän päivän aikana edellisestä punnituksesta, pitää varmaan odottaa nyt vielä torstaita ja punnita uudelleen kun viikko sitten se oli punnitus päivä... heh seli seli..
Mä olen ajatellut alkaa noudattamaan tota hyvä karppi ruokavaliota ja katson saanko sillä painoni sinne 70kg mitä olen jo kauaaan yrittänyt. Aloitin eilen tämän vaikka vähän meni illalla pilalle mutta tästä jatketaan ja virheistä opitaan.
Tsemppiä vaan kaikille tälle viikolle!
Jätin suklaat pois ruokavaliostani --> paino nousi kilon verran.
Otin suklaat takaisin ruokavalioon --> paino putosi 1,5 kg.
Ei siis muuta kuin suklaata nassuun. Ei voi kun nauraa... :0D
Paino tänä aamuna 62,3 kg. Pituus 167 cm. BMI 22,2.
Olo on hyvä ja tytölle riittää maitoa. Housut mahtuu jalkaan.
Mulla on viime viikosta pudotusta 400g ja ihan hyvä näin. Viime viikko meni hyvin ilman herkutteluja, mutta viikonloppuna tu sitten taas ostettua karkkia ja pullaakin tuli syötyä. Me oltiin kans kyläilemässä ja en kehtaa siellä kieltäytyä tarjottavista...musta se onkin ihan ok että kylässä saa ottaa kahvileipää kuhan ei jää " kyläily" kotona päälle;)
Mä oon kyllä lenkkeilly ahkerasti pakkasista huolimatta...paljon vaan vaatetta päälle! Pari kertaa viikossa oon myös tehny ihan kotosalla lihaskuntojumppaa. Kaikille kanssasisarille hyvää alkanutta viikkoa!
T:Ragna