Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Sunnuntaita Puolukat, ilmottaudun mukaan!
22.01.2006 |
Jesh...meillä käytiin eilen syvällisiä keskusteluja vauva-asiasta..kuulemma miestä stressaa nyt aika paljon muut asiat. Oon kans koittanut selittää, et mun elämässä alkais olemaan pikkuhiljaa ihan bueno aika alottaa yrittäminen. Miksi voi miksi miehet on noin monimutkaisia? Tuntuu, et sitte kun niille sopii pitäs olla ihan heti valmis mihin vaan, mut naistahan ei nyt voi ylipäätään ikinä kuunnella...huoh..tilitystä. :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Empä tosiaan oo nenääni näyttäny pinossa moneen päivään mut en oo kyl ehtiny lukemaankaan. viikonloppu meni anoppilassa ja nyt ollaan kotiuduttu. Oliko meillä jo tälle päivälle pino? en löytäny kun tän yhden jutun.
Täälä oli puhetta esittelylistasta yms.. mun mielestä meidän kannattais tehä ihan oma esittelylista ja alottaa sillä tavalla tää homma puhtaalta pöydältä. Samoin kannattaisin ehkä sitä et keksittäs ittellemme joku uus hyvä nimi ja oltas siis ihan uus ryhmä eikä mitään kakkospuolukoita.. mitäs sanositte siis uudesta nimestä??
Jos minä nyt sitten alotan nää gallupit.. :)
Eli kerro itsestäsi se mitä haluut meidän muiden tietävän..
Minä siis 21v ja pääkaupunkiseudulla asustelen avopuolison kanssa joka on 24v. Kihloissa ei kuitenkaan olla vaan siis kelan papereissa avopari.. ;) Lemmikkejä ei oo mut koiran haluaisin! Opiskelen tällä hetkellä. kesäkuussa valmistun ja elokuussa toivottavasti jatkan seuraavassa koulussa. Tällä hetkellä tuntuu et vauvakuume on vähän laantunut hetkellisesti.. Vi****ttaa tällä hetkellä koko asia ku en pääse puusta pitkälle vaikka käyttäsin mitä taktiikkaa.. Olenkin nyt ihan hiljaa ollu aiheesta ku saan vaan itelle pahan olon aina keskustelujen jälkeen.. Aina tää hiljaa olo ei kuitenkaan multa onnistu. nyt haluisin koiran mutta ei ukko siihenkään suostu. Olkoon vittu siis omissa haavemaailmoissaan - en minäkään sano hänen toiveilleen juuta enkä jaata..
Kertokaapas te siis itsestänne ehtiessänne.. =)
Mukavaa illan jatkoa ja alkavaa viikkoa kaikille!!