Todella hämmentävää....
Olen mieheni kanssa ollut yhdessä 13 vuotta ja lapsiakin on....aiemmin mieheni ei ole juuri sanonut rakastavansa minua tai jotain muuta mukavaa....nyt olemme painineet 4 vuotta hänen masennuksensa kanssa ja voiton vieneet siitä sairaudesta. Nyt on todella hämmentävää kun hän kertoo rakastavansa ja kuinka hyvältä näytän ja kaikkea muuta. Tietenkin se on minusta mukavaa mutta hämmentää että miten yht äkkiä suhtautua tällaisiin tunteen osoituksiin.
Kommentit (4)
Anna itsellesi aikaa totuttautua, ja ehkäpä vuoden päästä se tuntuu sinustakin luonnolliselta.
Mieheni perheessä on totuttu sanomaan tuollaisia, minun kotonani ei koskaan kuullut sellaista " rakkaus-puhetta" . Pikku hiljaa olen itsekin tottunut puhumaan mieheni kanssa rakastamisesta. Kyl se siitä.
ja muista myös vastata sanoin ja teoin hänen tunteisiinsa
Vierailija:
Anna itsellesi aikaa totuttautua, ja ehkäpä vuoden päästä se tuntuu sinustakin luonnolliselta.Mieheni perheessä on totuttu sanomaan tuollaisia, minun kotonani ei koskaan kuullut sellaista " rakkaus-puhetta" . Pikku hiljaa olen itsekin tottunut puhumaan mieheni kanssa rakastamisesta. Kyl se siitä.
Minun mieheni ei parane koskaan. On kyllä kiltti ja hyvä isä, muttei minulle paras mahdollinen huomioiva kumppani.