Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vaimoni kiukuttelee?

Vierailija
21.01.2006 |

Joka päivä sama juttu. Kun tulen töistä vastaanotto on vähintäänkin viileä. Tiuskimista, mökötystä jne. Jos haluaa vähänkin lähempää kanssakäymistä on itse pyydettävä kaikki suukosta lähtien.

Onko väliaikaista vai mitä. Mut periksi en aio antaa, kaksi suloista tenavaa ja vaimo jota silti rakastan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt, miten hän jaksaa?

Vierailija
2/20 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut kysyä? Siis ihan ystävällisesti? Oletko kysellyt hänen kuulumisiaan? Hänkö on kotona lasten kanssa? Onko väsynyt? Oletko tarjonnut mahdollisuutta omaan aikaan? Jne. jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä..

Kuullostaa nimittäin vähän tutulta..

Ehdota vaimollesi vaikka että käy ihan itsekseen kävelyllä kun tulet kotiin niin saa hetken hengähtää lapsien hoidon ja päivän jälkeen.. sitten vietätte yhteistä aikaa perheen kesken..

Auttoi meillä..

Vierailija
4/20 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuin suljetulta karannut kun alkaa väsy painaa ja pinna kiristyä. Kokeileppas ensin ehdotusta auttaa arki askareissa sitten jos mahdollista niin lapset hoitoon ja vaimon kanssa johonkin rentoutumaan.....usko pois se toimii;)

Vierailija
5/20 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin valitettavan tutulta...

Vierailija
6/20 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmästäkin hermot menee.

Vierailija
7/20 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina pyritään selittämään naisen sikamainen käytös, mutta miehen kohdalla se on ihan hirveän tuomittavaa. Naisen käytökselle pyritään etsimään aina joku selitys, miehen ei. Jos mies ryyppää, niin miksei puolusteta, että sillä on varmaan raskasta ja vaikeaa. Ehei. JSSAP:t lentää heti.

Mutta ap:lle. Vaimosi voi olla väsynyt. Voisitko puhua tästä asiasta, että sinulle tulee ikävä olo, kun hän ei mielestäsi käyttäydy asiallisesti palattuasi töistä. Joskus pitkässä parisuhteessa unohtuu käytöstavat ja huomaamattaan tulee kiukku-lissuksi. Jos hänellä on jotain huolia tai harmituksen aiheita, voitte yhdessä miettiä jotain ratkaisua. Ei kannata kuitenkaan alistua siihen, että saa olla jätesankona.

Vierailija
8/20 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on lakannut sanomasta niin ja se pistää miettimään,

olenko jotenkin epämiellyttävä nykyään ja kestääkö liitto..

Vierailija
9/20 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä osani kotitöistä teen. Meillä itseasiassa homma menee niin, että vaimo hoitaa ruuan ja minä siivouksen ja tiskit. Tiedän kyl et hän tarvitsis enemmän omaa aikaa, mutta se on hankala järjestää sen vuoksi että lapset on pieniä, mulla vuorotyö ja hoitajia hankala saada.

Mutta tottakai aina kun mahdollista, pyrin antamaan mahdollisuuden omaan aikaan ja irrottautumiseen arjesta.

Vierailija
10/20 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ohjeita tulikin.

Hiero hartioita, pussaa niskaan, kehu kauniita puolia :)

Hyvä palaa aina takaisin antajalleen!

Vierailija
11/20 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös aikuinen käyttäytyy välillä kuin lapsi: hakee rajojaan ja koettelee, kuinka pitkälle rakkaus kestää. Kun ihminen kypsyy (kaikki eivät kypsy tosin), niin ymmärtää, ettei toinen ihminen rakasta ehdoitta eikä ikuisuuksia voi kiukutella.

Vierailija
12/20 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistahan auttaa ihan arkisissa asioissa. Pyykkien ripustamisessa, astianpesukoneen täytössä ja tyhjentämisessä, meillä ainakin tuntuu ihan mukavalle kun mies tekee niitä pyytämättä, ei aina ole elo yhtä arkea kun voi itsekin hengähtää hetken ilman että tarvitsee miettiä mitä pitäisi vielä tehdä.

Vierailija
13/20 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä mä osani kotitöistä teen. Meillä itseasiassa homma menee niin, että vaimo hoitaa ruuan ja minä siivouksen ja tiskit. Tiedän kyl et hän tarvitsis enemmän omaa aikaa, mutta se on hankala järjestää sen vuoksi että lapset on pieniä, mulla vuorotyö ja hoitajia hankala saada.

Mutta tottakai aina kun mahdollista, pyrin antamaan mahdollisuuden omaan aikaan ja irrottautumiseen arjesta.

Vierailija
14/20 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Kaari Utrio taannoin sanoi hyvin, kun vaati käytöstapoja parisuhteeseen. Ts. parisuhteessakin olisi hyvä noudattaa normaaleja ihmisten välisiä käytöstapoja. KU kyseenalaisti sen, miksi kumppanille voi purkaa mieltään miten vaan ja haukkua vaikka miksi, ja silti pitäisi muka toisen vaan ymmärtää. Tottakai parisuhteessa on oikeus puhua tunteista, mutta jotkut kuvittelevat oikeasti, että puolisoa haukkumalla saa purkaa sellaisenkin pahanolon, joka ei ole puolison vika.

Vierailija:

Myös aikuinen käyttäytyy välillä kuin lapsi: hakee rajojaan ja koettelee, kuinka pitkälle rakkaus kestää. Kun ihminen kypsyy (kaikki eivät kypsy tosin), niin ymmärtää, ettei toinen ihminen rakasta ehdoitta eikä ikuisuuksia voi kiukutella.

Vierailija
15/20 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että yleensä työpäivän jälkeen olen itsekin niin väsynyt, että en välttämättä muista huomioida häntä tarpeeksi. Tosin aamuisin muistan aina antaa suukon ja sanoa rakastavani.

Taidanpa tässä joku päivä töiden jälkeen käydä ostoksilla...

-AP-

Vierailija
16/20 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Musta Kaari Utrio taannoin sanoi hyvin, kun vaati käytöstapoja parisuhteeseen. Ts. parisuhteessakin olisi hyvä noudattaa normaaleja ihmisten välisiä käytöstapoja. KU kyseenalaisti sen, miksi kumppanille voi purkaa mieltään miten vaan ja haukkua vaikka miksi, ja silti pitäisi muka toisen vaan ymmärtää. Tottakai parisuhteessa on oikeus puhua tunteista, mutta jotkut kuvittelevat oikeasti, että puolisoa haukkumalla saa purkaa sellaisenkin pahanolon, joka ei ole puolison vika.

Vierailija
17/20 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pikku riita puhdistaa ilmaa. Ja sitten on rauha maassa vähän

aikaa.

Vierailija
18/20 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä tappelu pystyyn ja vaadi käyttäytymistapoja!

Olen itsekin käyttäytynyt joskus huonost (hävettää tunnustaa...) ja kun mies on ottanut siitä herneen nenään, niin VASTA SITTEN olen tajunnut, mitä olen tehnyt.

Vierailija
19/20 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on hyviä ja ikäviä aikoja.

Meillä on kaks pikkusta lasta ja välillä arki tuntuu harmaalta ja ankeelta vaikka tää on just sitä mitä olen aina halunnu; uus talo, pienet lapset, äitiysloma.. Kaveri sanoi että mullahan on kaikki niin ihanaa ja lapset on vaan kerran pieniä, pitäis olla vaan iloinen kun harmittelin ettei ole muuta kuin vaippoja ja soseita.. ;)

Vie kukkia töitten jälkeen, siivoa jotain ekstraa (älä kamalasti mainosta että teet hänen juttujaan vaan tee ne vaikka niin että hän näkee), ota vaimoke syliin (ilman enempiä kähmintöjä), menkää koko porukka pihalle, kaitse lapsia ja passita neiti kahville tai elokuviin kavereitten kanssa.

Kehu ulkonäköä -Taas ihan ohimennen; et mekko on nätti, farkut pukee kivasti.. Mää tykkään kun pussataan miehen kanssa ja mies kehuu että silmät kiiltää kauniisti -niinkun sillon joskus alkuaikoina.. =))

Kysele kuulumiset, ole kiinnostunu ja koita keksiä lisäkysymyksiä.. Että naisesta tuntuu siltä että hänen tekemiset kiinnostaa.

Laita viesti kesken päivän että kaipaat vaimoa.

Suunnitelkaa jotain yhteistä juttua, kesälomaa varten vaikka..

Vierailija
20/20 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan