Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No entäs jumppa, riittääkö 2 krt/vko, jotta saisi tuloksia aikaan?

Vierailija
21.01.2006 |

Kuinka usein te käytte jumpassa ja minkälaisissa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 2 kertaa viikossa jumppa,missä todella tulee hiki on aluksi ihan hyvä määrä. Mutta itse olen aina suosinut 3-4kertaa/vko.

Käyn salilla ja bodypumpissa sekä satunnaisesti spinningissä. Nyt joulun jälkeen mennyt sellasella joka toinen päivä-systeemillä. Lisäksi olen karsinut hiilihydraatit minimiin,niin tuloksia tulee nopeasti. Raskauskiloja tullut mulle jokaisesta lapsesta reilusti yli 30 ja niitä sitten taas pudottelen. 12kg olis tarkoitus saada pois,mutta vieläkin hurjemmin on jo pudonnut -34kg. Tsemppiä!

Vierailija
2/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin salilla saat lisättyä lihasmassaa, jolloin kulutat myös levossa enemmän. Jumpassa kehität aerobista kuntoja ja lihaskestävyyttä, jolloin kehosi työskentelee tehokkaasti treenin aikana, mutta lihasmassakehitys ei vastaa salin tuloksia, joten lepokulutukseen jumpalla ei ole suurta vaikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut jumppakärpäsen ja todella tykkään käydä, useammin vaan en toistaiseksi pääse miehen työn vuoksi.

Minullakin raskauskiloja jäljellä, vielä n.10 kg. Ruokavalio on remontissa, joten eiköhän nekin siitä tipu, mutta parempi peruskunto on yköstavoite.

Kiitos tsempistä, aina sitä tarvitaan :)

ap

Vierailija
4/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, eli tällaiselle säännöllistä liikuntaa ikänsä kaihtaneelle tuo jumppa on riittävä vaihtoehto. Siirtynen salillekin jahka peruskunto nousee.

Hyötyliikuntaa ja ulkoilua olen kyllä harrastanut aina, mutta salilla en ole käynyt koskaan ja jumppasalissakin vasta 3 kertaa elämässäni :O

ap

Vierailija
5/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan naisilla ei ihan pienestä ala lihasmassa lisääntymään. olen ehdottomasti sitä mieltä että jos haluat kiloista eroon niin kunto-ohjaajan avustuksella teet saliohjelman jossa omat tavoitteesi. Sen yhdistat oikeaan ruokavalioon niin toimii.

Vierailija
6/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että normaalilla ruokavaliolla ja ilman kemiallista apua muutaman kerran viikossa treenaava nainen ei pysty kasvattamaan mitään megamuskeleita, ellei sitten kuulu pikkiriikkiseen geeni-ihmeiden joukkoon. Jos kuitenkin alkaa tuntea itsensä liian lihaksikkaaksi treenaamisen seurauksena, tilanne korjautuu nopeasti, kun pienentää treenipainoja ja pidentää sarjoja tai vaihtaa kokonaan aerobiselle puolelle. Tämä tahtoo monilta unohtua, enkä nyt tarkoita sinua, ap.

Itse treenaan sekä salilla että jumpassa, ja henkisesti olisi vaikea luopua kokonaan jumppaamisesta, koska nautin siitä eri tavalla kuin salilla treenaamisesta.

3

Vierailija
7/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sulla ei näytä olevan käsitysta siitä millainen on rasvaa polttava kuntosali-harjoittelu. Pienet painot,pitkät sarjat jne... Ei sillä muskelit kasva.

t.6

Vierailija
8/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita pienempiä painoja ja pidempiä sarjoja hän ehdotti niille, jotka alkavat tuntea itsensä jo liian lihaksikkaiksi treenauksen tuloksena.

Liian lihaksikas....tirsk! Pitkä matka on minulla siihen :D Mutta, eipä tiedä vaikka joskus tuo ongelma olisikin, sen verran on nyt kuntoilukärpänen päässyt puraisemaan. Haluaisin joka ilta mennä jumppaan.

Kiitos neuvoistanne!

ap

Vierailija
9/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on se sitten jumppaa,salia,uintia tms. se kannattaa.

t.6

Vierailija
10/10 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, puhuit kemiallisista aineista. Kuinka yleistä sellainen on himopunttajine keskuudessa? Käytätkö itse?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan