Niinistön julkkistukijat on tyyliin Lola, Halosella älymystö...kumpaan joukkoon sinä kuulut?
Kommentit (12)
TOPTEN:
Teuvo Loman
Lola
Marika Fingerroos (en tiedä miten kirjoitetaan)
Matti Nykänen
Mervi Tapola-Nykänen
Tiina Jylhä
Karen Wasström
Kike Elomaa
Linda Lampenius
Ilkka Kanerva
hörhöjä enemmän kuin Niinistöllä, kaikki ylen hemmot ja näyttelijät sun muut piipertäjät
mallikaunotar Noora Vennamon sekä
Kaarina Kivilahden seurapiiriKAUNOTARtyttäret
äänestävät mikäli lapsettomuushoidoiltaan ehtivät.
sekä Miss Tennistyttö vuodelta 1979, jonka nimi ei nyt just tule mieleen.
Kiroillaan, puhutaan alatyylin ilmaisuin (ämmä, pösilö), halveksitaan tavallista ihmistä (eikö se mene aidon demarin ideloogian kanssa ristiin)?
En ole av:lla vielä kohdannut demaria, joka puhuisi fiksusti, faktoihin perustuen.
Lisää Niinistön tukijoita löydät täältä: http://www.niinisto.net
Myös minun nimeni sieltä löytynee:)
Kai noiden julkkistenkin oikeus on äänestää jompaa kumpaa! Toimittaja kysyy mielipidettä ja he vastaavat, varmasti ikävän näköinen Halonen ei tuon tyyppisiä pintaliitäjiä innostakkaan ja valitsevat mielummin Niinistön. Ei tarkoita, että hänen vaalitoimistonsa varta vasten pyytäisi heitä tukijaksi! Ja äänestäähän pääministerimmekin Niinistöä...
joa haluatte luokkayhteiskuntaa, missä kauniit mutta ehkä hiukan vähemmän teoreettista tietoa omaavat ovat yleisen naurun alaisia ja alempaa kastia
kyllä meitä Niinistön tukijoita on vähän enemmän kuin yksi... ja lisää tulee koko ajan, kun tällaisten palstojenkin kautta Halosen kannattajat osoittavat sivistymättömyytensä. Teihin nyt kukaan ei ainakaan halua samaistua!
Myös minä ihmettelen tätä alatyylin kirjoittelua ja tuota demari-ideologiaa, jonka mukaan kaikista pitää välittää jne. No, ei tämän palstan mukaan ainakaan, sillä näistä tällaisista ketjuista huomaa, miten kaksinaamaista porukkaa Tarjan äänestäjät tuntuvat olevan.
Voisihan tässä sanoa yhtä sun toista Halosenkin kannatusjoukoista. Mutta en sano.
Myös mun nimi löytyy Niinistön nettisivuilta:)
ohjaaja Aki Kaurismäki, näyttelijä Ville Virtanen, kitaristi, tuottaja Pauli Rantasalmi, tuottaja, muusikko Tatu Ferchen, artisti " Mariko" Mari Pajalahti ja artisti " Tidjan" Tidjane Ba.