Miehesi typerin sana?
Inhoon kun mies sanoo lapasia kintaiksi. Mitkä helvetin kintaat?
Kommentit (20)
Mun ukko röyhtäisee ja sanoo samalla " ei oo totta" siis " röyheei oo totta"
Siis MIKÄÄN ei voi olla ärsyttävämpää!!!!
kuulosti musta aluks hassulta, mut nyt taidan käyttää sitä itekki
hokee " ool rait" joka puhelussaan.
Kintaat on muuten ihan normaali sana meillä. :)
Joltain työkaverilta tais tarttua.... Ei kyl muuten ranskaa paljoa juttele. :D
Ne on siis kalsarit. Aivan kamala sana. Onneks on vähentänyt kun olen huomautellut asiasta kohta 10 vuotta... ;)
Siis tuo voisi olla mun exäni! Heti kun luin tämän otsikon, mieleeni tuli heti se ärsyttävää abauttiarallaa hokeva ex-kundikaverini (monin tavoin kyllä mukava tyyppi, mutta tuo sanonta eittämättä ärsytti).
Nykyisellänikin on ärsyttäviä sanontoja, mutta nyt en muista niistä yhtäkään tähän hätään.
ps. toi " röyheioo totta" oli hauska... Olen myös kuullut jonkun tekevän niin.
jees... jees... jeeees... jees.
Todella raivostuttavaa! Varsinkin jos mies puhuu jonkun vieraamman kanssa, toi jees on vakio.
Kuten " onpa tarkkaa" ja ...hei,oon alkanut unohtaa niitä muita, jeshh =)
Mutta niitä siis riittää.
On loputkin halut kadonnu sen juttujen myötä :-(
ja sit ku menee vessaan, sanoo että menee kakalle, musta se kuulostaa niin lällyltä;)Menis paskalle vaan;)
Sit se illalla kertoo jotain juttua jonka se on kuullu sieltä, niin sen pitää AINA sanoo että:" Kuulin tänään iskelmä-radiosta, joka muuten soittaa parhaita kotimaisia ja kevyen musiikin klassikoita, sellasen jutun, että plaa plaa plaa..." Että se pitää se mainoslause tunkea JOKA KERTA siihen juttuun!!!! Herrrrrmot menee.
ei ihan aina onneksi ole niin pitkä röyhtäys että ehtisi loppuun asti, mutta ä-r-s-y-t-t-ä-v-ä on silti!!
" maata perse homeessa" .. jos joku nukkuu.
Tuo sana pisti seurustelumme alkuaikona korvaan pahasti ja siitä miehelleni mainihinkin. Nyt 10 vuotta myöhemmin itsekin sen olen ominut. Outoo :) Meijän talo, meijän se, meijän tämä...
Tuo sana pisti seurustelumme alkuaikona pahasti korvaan ja siitä miehelleni mainitsinkin. Nyt 10 vuotta myöhemmin itsekin sen olen ominut. Outoo :) Meijän talo, meijän se, meijän tämä...
tarkoittaa siis riehua, raivota
ja multa palaa ihan totaalisesti hihat kun se sanoo noin!
Tunteroisella tarkoittaa noin tuntia ja tonneroisella sitten noin tonnia. Grr...
Ja sitten se toistelee juttujansa pääsemättä asiassa eteenpäin. Äidiltään perinyt selvästi sen " taidon" .