Jonathan välikauden värit...
* jonathan kosteussuoja vauvahaalari lohenpun. & beige
* jonathan välikausirukkaset pinkki, kelt, tsin, beige, vihr
* jonathan kosteussuojatakki pinkki, kelt, vihr, lohenpun.
* jonathan kosteussuojahousut t.vihreä ja tsin
* jonathan kosteussuoja henkselihousut t.vihreä ja tsin
* jonathan kosteussuojahaalari t.vihreä, beige, pinkki, kelt.
* jonathan sydvesti pinkki, kelt, tsin, beige, v.vihreä
* jonathan puuvillapipot ja -sormikkaat
ovat tuollaiset nyt kuulema... ajattelin vain että jos en ole ainoa jota kiinnosti nuo kovastikkin :)
terkuin tuusis joka olisi halunnut vauvahaalarin pinkkinä ;)
Kommentit (21)
eli luulisin että olisi sama, varmasti en asiaa tiedä.
tuusis *jolla synnytyksenkäynnistys siirtyi maanantai aamuun*
... mm. v.pun/ruskea ja vihreä/sininen väri yhdistelmä. :)
Muuten aika perusvärejä...punaista, sinistä, mustaa, harmaata, vihreää....
Meillä päin kun ei ole Jesper Junioria... Tuo vaal.pun. ruskea voisi olla kiva!
..jos vaikka löytyisi niin läheltä, ettei tarvitse postissa lähetellä. Reiluinta varm kaikille kotimyyjille kun katsoo listasta lähimmän kotimyyjän :) Netissä kun näiden tuotteiden kauppaaminen on kotimyyjien osalta kielletty.
Nämä kevätmallistot eivät muuten vielä myynnissä...tulossa vasta
Ainakin Jonathanin kosteusuojatuissa vyötärömalleissa on lisätty alaosaan se perinteinen tummansininen. :)
Baby-malleista en sitten vielä tiedä, että ovatko ihan yksivärisiä..
juu, eli siis t.sin alaosassa kuten aina... paitsi tytön pinkissä oli harmaa alaosa eli muissakin saattaa olla harmaa/musta tai t.sin.
keltainen oli minusta ruma, siis aika vahva peruskeltainen, ehkä vähän tummempi, mutta toisaalta kuvien värit saattavat valehdella ja se saattaa olla luonnossa todella kiva !!
Motion wear haalareiden värejä en edes tajunnut laittaa ;) kuten talvimallissa se pinkki-vaal.pun oli todella ihana mun mielestäni mutta se että se oli motionwear, tekisivät saman Jonathan mallina =) samoin se ruskea/v.pun kuulostaa ihanalta ja itsekseni kiukuttelenkin että pakkohan se on kakkoshaalariksi hankkia vaikka ehkä haalari muuten ei olisi se mitä ostaisin, ellei mallia ole paranneltu since talvimalliston.
Itse toivoisin KOVASTI että poikien vihreä olisi sellainen kiva lime/omenanvihreä eikä ainakaan tumma vihreä :)
terkuin, tuusis =)
Tiedätkö onkohan babyhaalarin väri sama kuin viime keväänä?Silloinkin oli tuo lohenpunainen/beige, haluaisin jo toista väriä =)
ainakin välikausitakin kuvassa tuo lohenpunainen on enemmän persikkainen punainen, viime vuonnahan se oli ihan vaal.pun.eli ei ole sama väri ainakaan jos kuvaan yhtään luottamista.
se viimevuoden hiippahattuinen oli kyllä ihana, meillä se on säästössä nyt ihan kohta syntyvälle tyttövauvalle =)
tuusannuuska:
.....Itse toivoisin KOVASTI että poikien vihreä olisi sellainen kiva lime/omenanvihreä eikä ainakaan tumma vihreä :).....
ei ainakaan tummanvihreä olisi, kun sydvestin yhtenä värinä lukee v.vihr. Joten luulisi haalarin olevan samaa vihreää....sävyä sitten tietysti saa jännityksellä odottaa :)
juu, minäkin LUULISIN että se on vaaleampi. MUTTA: tämän vuoden FUKSIA ei ollut siis YHTÄÄN fuksia vaan vadelmanpunainen ja sitten roosa ja vaal.pun näyttävät usein ihan samalta, eli roosalta ;) eli siksi epäilevin mieli mikä on heidän käsitys v.vihreästä... =)
terkuin, tuusis
Reimatecin viime vuoden pinkin takin kanssa :)
... nyt mun toiveet sen jonathan vihreen haalariin menivät. Siis kun noita kuvia katsoo tuossa on harmaalla yläosalla sellainen pojan haalari missä vihreetä vähän, eikä harmaata ole edes mainittuna, onko tuo nyt se vihreä muka ??
tässä siitä nyt kuva jos joku muu keksi mikä muukaan väri tuo olisi...
http://tuskan.huuto.net/auctionimages/d/bd/4dbd8064273c92844ba8850b7a2f…
terkuin, tuusis joka menetti toivonsa jostain ihanasta pojan haalarista jossa siis yläosa kauttaaltaan ihanan vihreä.
..ite olin noiden saatavilla olevien kuvien ja väri-vaihtoehto-listan kanssa pähkäillyt niin, että tuo kuva olisi ollut motion wear-malliston haalari (vihreä-sin jonka värit vaan vääristyneet) ja nuo jonathanin kosteussuojatut olisivat noiden toisten kuvien kaltaisia haalareita (joissa yläosa yksivärinen keltainen tai beige).
Jaa-a...ei auta kuin odotella jännityksen vallassa :)
ei motionwear... talvihaalariessa ainakin siis lukee motion wear...
saisikin tuo olla motion wear ja kivempi se jonathan vihreä, mutta kyllä nappilistassa teksti jonathan on...
tuusis... ( yhyy )
viestin ei siis pitänyt todellakaan kuulostaa tuollaiselta tylyltä, vaan ihan vaan itse täällä harmittelen että jos se onkin jonathan, eli ei tosiaankaan pahalla sinulle ;) hyvä vaan jos olisi motion wear ja tulisi kivempi jonathan mutta epäilen koska lukee edessä ja niskalapussa jonathan :(
En ajatellutkaan että tarkoituksesi olisi ollut olla tyly....siis voiko noin sanoa? " olisi ollut olla" ...kääk! kuulostaa koomiselta ;)
Niin, kaipa tuo jonathan sittenkin on, enpä noita tekstejä tiirannut....*huokaus* Toivotaan että värit vääristyvät taas kuvassa ja väri olisi luonnossa kivempi..vihreää täällä itsekin himoinnut.
huomasin vaan kuin luin oman viestini heti kirjoitettuani että onpas tylyn kuuloinen tiuskasu =) että siksi lisäsin ettei tarkoitus ollut, itseä vaan ärsyttää ja harmittaa todella ettei ole pojalle miellyttävää väriä ja varsinkin ei corduraa (senkin olisin halunnut melkein minkä värisenä tahansa, koska se on mainioin tarhahaalarina...) mutta en viitsi tavallista jonathan ostaa sellaista joka ei miellytä.
toivon minäkin että olisivat luonnossa nätimmät... toivossa on hyvä elää =))
tuusis *lohduttautuu pinkillä tytön haalarilla*
Sattuisiko sinulla olla kuvaa tuosta babyhaalarista? Ja tiedätkö onko hupussa mitään " juttua" ,korvia,hiippaa tms.
Olen kuin kissa kuumalla katolla,kun odottelen noita haalareita ilmestyväksi......
Kysyn vielä tuota Jonathanin babyhaalarin hintaa,muistatko?
Olin jo tarttua Citymarketin v.pun/t.sin reimatecciin mutta maltoin mieleni...kiitoksia taas!