Mikä avuksi kun vauva puree???
Päiväsaikaan imetyshetket on muuttuneet yhä tuskallisemmiksi, kun poika puree nänniin kiinni eikä tajua kieltämistä ollenkaan. Sana " ei" tuntuu olevan oikea vitsi, kun ukkelia vaan naurattaa. Välillä otetaan imut ja sitten taas purraan.
Yöllä imetys sujuu hyvin.
Mitä olette tehneet vastaavassa tilanteessa? Ei vielä huvittaisi imetystä lopettaakaan kun ikää on vasta 7 kk.
t. Olivia
Kommentit (2)
kuuleeko vauva sanan ehkä väärin? hei on aika lähellä...olen itse miettinyt.(poika 7kk) Meillä taisteluareenana tällä hetkellä vaipanvaihto selällään ja ei sana aiheuttaa hihitystä..vaihdoinkin sen sitten lopeta sanaan ja tehosi kyllä. kokeile jos siitä kiikastaisi..
Meillä ei vielä hampaita, mutta kovat ikenet joilla yritti " purra" . Ei ihan sama asia, mutta kuitenkin puremiseen neuvona sain että syötä vain kun varmasti nälkäinen! siksi ei kuulemma just yöllä pure kun on niin nälkäinen. ja toinen neuvo oli että kun puree, lopeta syöttö siihen. sekin kyllä toimi meillä (syötin kyllä ihan hetkisen päästä uusiksi).
kaikista muista asioista voi ottaa pois (siis siirtää tekemään jotain hyväksyttyä), rinnalta tuo on aika vaikeaa..kielto olis pakko saada perille; turhauttavaa ja varmaan sattuu kun nuo teräsikenetkin tuntu aika nastalta...
ja kaksi hammasta vasta puhjennut alas eikä vielä siis pure, mutta mulle neuvolan th sanoi että kun poika alkaa puremaan niin se on luultavasti sen jälkeen kun hän on syönyt ja alkaa " leikkimään" tissillä. Mutta jos sulla käy niin että vauva alkaa heti puremaan kun tissille pääsee niin sit en tiedä. Varmaan itse sit lopetan imettämisen jos niin käy..