Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on kokenut istukkatutkimuksen, onko saanut hyviä tuloksia??

20.01.2006 |

Hei, itselläni on 14 raskausviikko meneillään ja ensi viikolla pitäisi mennä istukkatutkimukseen, eli otetaan se istukkanäyte. Pelottaa aika paljon :-(, näytteen oton jälkeen pitää odottaa kaksi viikkoa tulosta...piinava aika. Onko kukaan ollut tuollaisessa ja saanut hyviä tuloksia kaikesta huolimatta??

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoista päivää kaikille...

Vierailija
42/51 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin tuossa tutkimuksessa. Oli se kyllä tosi jännää, vaikkei kovasti sattunutkaan. Mulla sattui maha siitä pistoskohdasta ja ehkä vähän muuenkin sinä iltana ja seuraavana päivänä ja ehkä vähän vielä keskiviikkonakin. Ja pelkäsin koko ajan sitä mahdollista keskenmenoa, mutta nyt kun viikko on mennyt, eikä ole mitään oireita tullut ja pahoinvointikin on jatkunut tuttuun tapaan, niin olen jo rauhoittunut eli hyvin meni tutkimuksen osalta.

Viiko sitten ma klo 19.00 oltiin siellä ja oon tietysti koko päivän kuumeisesti odottanut soittoa, mutta ei ne varmaan tänään vielä ne tulokset tuu. Toivottavasti ei tarvi viikkoa odottaa..

Kerro tupuhupuna sitten tuloksistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä kerron tuloksista...odottelen kovasti milloin puhelin soisi, toivottavasti tällä viikolla. Olisi kiva kuulla myös sinun tuloksesi...jos vaan mahdollista. Koita jaksaa odottaa vastausta :-) niin minäkin yritän.

vaavitoive-77:

oltiin tuossa tutkimuksessa.

Viiko sitten ma klo 19.00 oltiin siellä ja oon tietysti koko päivän kuumeisesti odottanut soittoa, mutta ei ne varmaan tänään vielä ne tulokset tuu. Toivottavasti ei tarvi viikkoa odottaa..

Kerro tupuhupuna sitten tuloksistasi.

Vierailija
44/51 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa istukkatutkimuksessa tai lapsivesipunktiossa kävijöistä saa HYVIÄ tuloksia.

Vierailija
45/51 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin istukkatutkimuksessa viikolla 14 ja piinaavaa tulosten odottelua päivää vaille kolme viikkoa, tervettä tyttöä tässä nyt sitten odotellaan vkolla 36+3.. :)

Jaksamista odotteluun :)

Vierailija
46/51 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksesta!!! :-) mukavaa perjantaita!

Vierailija
47/51 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää toivoa että kaikki olisi hyvin, mutta sehän vasta selviää sitten parin viikon päästä, mutta miten saa sen ajan kulumaan nopeammin :-) onneksi kuitenkin kotona on jo kaksi täysin tervettä lasta jotka pitävät arjessa kiinni, muuten varmaan murehtisin koko ajan. Mutta tämä on ensimmäinen kerta kun tällaiseen joudun, sen takia pelottaa.

Onnea ja jaksamista sinun odotukseesi!!!!

Kirpeää pakkasperjantaita kaikille!

Vierailija
48/51 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

istukkatutkimukseen, tosin omalla kustannuksella ilman mitään riskiepäilyä, kun halutaan niin kovasti saada tietoa lapsen terveydestä ja kromosomeista (olen vasta 28v). Se keskenmenoriski tietty pelottaa, näin koko viime yön untakin keskenmenosta ja siitä tutkimuksesta, kun useimmahan eivät mene ilma syytä tutkimukseen juuri tuon riskin takia.

Kyllä kaikki varmasti menee hyvin =)

Vierailija
49/51 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toivotaan että menee hyvin, kiitos kannustuksesta. Meillä ultrassa niskapoimu oli hiukan isompi (tosin toisella lapsistani oli myös hiukan isompi, mutta ei tarvinnut käydä muissa jutuissa ja on täysin terve) ja nyt sitten suosittelivat tätä istukkatutkimusta, kun seerumitesti arvo oli koholla, joten riski olemassa :-( , mutta onhan se hyvä tutkia.

Montako raskausviikkoa sinulla on takana? :-)

Vierailija
50/51 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin istukkatutkimuksessa viikolla 14 ja sain hyvät tulokset ja ne tulokset tuli vajaassa kahessa viikossa..

Nyt tyttöä oottelemme viikolla 27+5!

Vierailija
51/51 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle odotukseen!!!! Mukava kuulla että usealla on hyvät tulokset, minäkin toivon niin...

Menitkö vapaaehtoisesti tutkimukseen vaiko oliko riski-juttu, niinkuin minulla on?