Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reiman ensi kevään pipot bongattu! :))

20.01.2006 |

Tampereen City-Sokoksella oli paljon puuvillapipoja - haalareista ei heillä ollut sen tarkempaa tietoa...

Mutta tytöille oli ihan hauskoja sydän-hiippapipoja, vaaleanpunainen ja punainen. Ja eräässä poikein pipossa näkyi paljon puhuttua vihreää ja keltaista. Vähän petyin niihin ainakin sen perusteella. Jospa haalareissa olisin sitten oikein kiva malli... ;)

Onko kukaan nähnyt vielä haalareita missään - tosin taitaa olla aikaista vielä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisinko, että en oikein pitänyt väreistä kuvastossa ja luonnossa värit olivat aivan hirveitä...nyt siit itse metsästän jonkun muun valmistajan keväthaalaria.

Vierailija
2/6 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby-malleja oli muutamissa väreissä, ja vyötärönauhallisia oli kahta " poikaväriä" ; muita ei ainakaan sattunut silmään. Tummansini-vaaleansininen oli ihan nätti (heleä vaaleansinisen sävy) mutta toki aika perinteinen ja tylsä yhdistelmä; sitten oli sellainen eri beigen sävyjä yhdistävä haalari, joka oli aika kaunis mutta kovin, kovin vaalea. Baby-malleista mieleen jäi haalari, jonka yläosa oli sitruunankeltainen ja olisikohan alaosa ollut joku beige - se keltaisen sävy tökki pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minun silmääni melkein kaikki ne värit tökki...sellaisia hailakoita ikäänkuin loppuu pestyjä värejä. Argh...no joo toiset tykkää =)

Vierailija
4/6 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minun silmääni melkein kaikki ne värit tökki...sellaisia hailakoita ikäänkuin loppuun pestyjä värejä. Argh...no joo toiset tykkää =)

Vierailija
5/6 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ennakkoon tuon eri beigen sävyjä sisältävän haalarin, kun en halunnut sinistä ( jo kahtena keväänä ollut sininen reimatec meillä ). Toivottavasti on nyt nätti väri tuo beige. Minua ei haittaa vaikka olisikin haalea, kunhan ei kamalasti vihreään taitu.

Mitenhän vaalea on se keltainen joka tulee tytön takkeihin? Kun en kirkkaan keltaisesta tykkää, mutta sellainen vaaleakeltainen sopisi taas hyvin mudan väristen housujen kanssa... Vaaleanpunainen ainakin on vaaleampi kun viime vuoden sähäkkä pinkki!

Vierailija
6/6 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan tykkää vaaleasta, niin uskon värejen miellyttävän sinua luonnossakin! Hmm...ja voihan olla, kun itsekkin hetken sulattelen niin kohta on pakko saada jokin niistä haaleista haalareista ;)