Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko pettäminen nykyään jotenkin sallittua?

Vierailija
19.01.2006 |

Tuntuu, että kaikki nykyään juoksee vieraitten perässä. Missä vika?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meillä ainakaan sallittua, jos lohduttaa. :)

Vierailija
2/8 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on kuitenkin lähimmän ihmisen perusluottamuksen romahduttaminen. Jos tulee oman puolisonsa pettämäksi, pahempaa kokemusta on vaikea kuvitella. Sen jälkeen on varmasti vaikea luottaa enää kehenkään tai mihinkään. Tai nauttia elämästä yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekkyys ja vastuunotto on sitä katoavaa kansanperinnettä.

Miehet on saatu tiskaamaan ja imuroimaan, mutta näköjään munaa

ei riitä vastuuntuntoiseen käytökseen.

Meidän perheessä pettäminen ei ole ok ja sitä ei harrasteta.

Vierailija
4/8 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteet on mukamas vapaita ja sillä tarkotetaan vaan sitä, että saa mennä ja tulla kenen kanssa vaan seksuaalisesti. sitten illalla palataan " kotiin" , kun on päivä ryvetty ties missä. Ja asiasta on sovittu ja se muka on ok. Synti se on joka jyllää.

Vierailija
5/8 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuntuu,että pettäminen olisi nykyään jotenkin muodikasta ja jos itse olet uskollinen,niin katsotaan kuin halpaa makkaraa tyyliin " niin,sä et sais kuitenkaan ketään"

Ja kun sanot,että mieheni on uskollinen niin alkaa tämä helvetillinen " älä usko,älä usko" ," se valehtelee,kuitenkin käy nussimassa naapurin Mairea" mantran hokeminen.

Noh,onneksi on tärkeintä,että ITSE tietää missä mennään ja sen,että käykö se mies siellä Martan luona vai ei.

Vierailija
6/8 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa puhutaan pettämisestä, eli toisen ihmisen luottamuksen pettämisestä. Ja se on paha.

Vierailija
7/8 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kun sanot,että mieheni on uskollinen niin alkaa tämä helvetillinen " älä usko,älä usko" ," se valehtelee,kuitenkin käy nussimassa naapurin Mairea" mantran hokeminen.

Noh,onneksi on tärkeintä,että ITSE tietää missä mennään ja sen,että käykö se mies siellä Martan luona vai ei.

Tähän oon kyllä törmännyt niiiin usein. TAi no meillä homma menee varmaan niin päin, että muut epäilee mun pettävän. Ku en ennen tätä suhdetta o halunnu sitoutua, niin enhän mä nyt suhteessa voisi olla onnellinen..-) No joo, ajatelkoon ihmiset, mitä haluaa ja me voidaan nauttia meidän onnellisesta perhe-elämästä..:)

Vierailija
8/8 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en suvaitse pettämistä, ukko tietää missä ovi on jos alkaa houkuttamaan toiset naiset.