Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko käyttäneet rintojen lämmittimiä?

19.01.2006 |

Mitkä mallit ja merkit ovat olleet toimivia kun tuntuu että eksyn valikoimaviidakkoon?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olivat mallia" omaa tekoa" ,hyvin toimivat silti!

(villasta etukappale.)

nyt viimeaikoina olen suojannut pelkästään kaulahuivilla ulos lähtiessä,mutta näillä keleillä voisi taas villaliivit kaivaa esille.. :)

-nasuli

Vierailija
2/6 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskovillan lämmittimet on todella hyvät, voin suositella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt rinnanlämmittimiä mallia " omateko" . Eli äiti kutoi viidessä minuutissa villalangasta pyörylöt, ikään kuin pyöreät patalaput =), jotka sitten asettelin liiveihin (liivisuojien ja liivien väliin). Hyvin toimivat ja olivat todella lämpimät eivätkä silti hiostaneet muualta kuten esim. kaulaliinan kanssa kävi.

Vierailija
4/6 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni käytössä. On ollut hyvä ulkoillessa, mutta liian näkyvä systeemi kauppareissuille. Lämmitin kun kiertyy koko ylävartalon ympäri, kiinnitys tarranauhalla edestä. korkeus noin 25 cm. Mutta ei ole kyllä tarvinnut pelätä, että rinnat paleltuvat esim. lenkkeillessä. suojaa niin hyvin. Lämmitintä saa tilattua netin kautta.

Vierailija
5/6 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni ruskovillan lämmittimet ja olen ollut tyytyväinen. Niissä toinen puoli villaa ja toinen jotain silkkiä. Eipä ole kylmä rintoihin ollut!

Vierailija
6/6 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

palellut ei ole. lisälämmittäjänä käyttänyt kaulahuivia. sieltä saa tilattua myös vartalon ympäri kiedottavan lämmittimen mikä ei varsinaisesti rinnoille tarkoitettu oliko nyt selän lämmittäjän nimellä mutta toimii myös rintojen päällä.