Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44652)
Vierailija kirjoitti:
Otin popcornit esille. Jatkakaa!
Älä unohda muumilimsaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koululaisten lomien aikaan tämä ketju lähtee aina ihan laukalle.
Mutta asiaan. Mitähän bisneksiä tuolla Natella on? Kovasti murehti jotain sopimusasioita. Eikö ne ole Moiran juttuja? Natella on ne neljä (?) kalkkunaa. Mitä niillä niinkuin tehdään?? Lyödään ehkä joskus lihoiksi, mutta sillä välin?
Ai koska minä tykkään spoilauksista niin olen koululainen? Kyllä on niin inhottavaa tämä olettelu.
Miten se voi olla inhottavaa? Jos oot koululainen, niin olet. Jos et, niin et. Mut se on niin nähty, et koululaisten lomilla tänne tulee nää spoilauksista jankuttajat.
Minä en ole koululainen ja haluan spoilauksia. Mene muualle jakamaan pahaa mieltä.
Mene itse sinne juonipaljastuskeskusteluun. Siellä ei ketään haittaa ne. Miksi haluat tänne pahaa mieltä väkisin? Ja monen Emme-fanin poistuvan. Kun ratkaisu olisi niin helppo. Vaikea uskoa kovin aikuiseksi näin jääräpäistä jankuttajaa.
Samanlainen jankuttaja itsekin olet. Aikuisena varmaan ymmärrät, että kaikilla on oikeus keskustella täällä mitä lystää.
Eipä tässä nyt oikeutta käydä. Kyse on fiksusta käytöksestä, jota peräänkuulutetaan. Toisilla vaan tarve tehdä itsensä "näkyväksi" rettelöimällä.
Lopeta tuo olettelu. En halua muuta kuin yhteisymmärryksen siihen, että kaikilla on oikeus keskustella täällä.
Miksi te luette spoilreita jos niitä laitetaan? Joko niissä on varoitus tai tekstin alusta jo huomaa että nyt on kyseessä tuleva tapahtuma ja sitten äkkiä menee eteenpäin. Ei pitäisi olla niin vaikeaa. Vai luetteko tahalteen ja sitten valitatte valittamisen ilosta?
Ylläpito ei varmasti pidä että täällä on määräilijöitä myrkyttämässä keskusteluita.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo meena jää kiinni, mistä herää epäilykset?? Ja milloin se jää kiinni???
Kertoisin mielelläni, mutta kontrollifriikit pahoittivat mieleni. ):
Mitä jos jutskailtaisiin vaan sarjaan liittyvistä asioista? Tälle kivalle ketjulle on yhtäkkiä ilmaantunut aivan omituista räyhyä. Ei kannata reagoida noihin ilkeisiin heittoihin, pysytellään vaan Emskun tapahtumissa.
Mä odotan nyt kovasti Meanien (kiva käännös Brendan Meanie-nimiehdotukselle=Piina 😄) peliliikkeitä ja sitä kuinka jää kiinni? Ihmettelen Priyan huolta siitä miltä arvet selässä näyttää. Eihän se itse niitä katso ja yleensä selkä on peitetty jollain vaatteella. Paitsi tietysti petipuuhissa.
Vierailija kirjoitti:
Ben Dingle niminen henkilö tuli vastaan. Oli Zakin poika. Tästä ei ole kummemmin puhuttu. Kuoli sarjassa 1994 eikä siis ole näkynyt Suomessa esitetyissä jaksoissa vai kuinka jäljessä sarja tuolloin tuli? Tietääkö joku jotain tästä Benistä?
Kyllä Ben oli ihan keskeisessä roolissa silloin aikanaan. Sellainen kylän pikkuriiviö. Jäiköhän Ben bussin alle? Hautajaisissa nähtiin sitten Charity ja Cain ekaa kertaa.
Olisi vinkeetä, jos joku sarjasta poistunut hahmo tai tämän lapsi vaihteeksi purjehtisi kylään.
Esim Terryn poika. Bobin reservistä löytyy nuoria aikuisia. Kathyn tytär Australiasta.
Tai vaikka Paul tulisi takaisin. Se Valerien ja Rodneyn poika.
Itse en Scott Windsorista niinkään välittänyt, mutta kuitenkin häntä olen takaisin kaivannut. Näyttelijä sai potkut niin nopeesti rais kaus epäilyn vuoksi... Ja sitten uhri tunnustikin, että keksi koko jutun. Ehkä ne sillat poltettiin samantien tuotannon kanssa sen verran lopullisesti silloin.
Dingleistä olen kaivannut takaisin Eli ta. Siinä oli kyllä älöttävän suttunen ja epämiellyttävä tapaus. Marlonin velikö hän oli? Taitaa näyttelijä tehdä isompaa uraa leffojen parissa, ettei ole tulossa.
Ben Dingle on tosiaan Zakin poika - kuollut. Muistelisin, että oli isänsä kaltainen nyrkkitappelija. Ned Gloverin kanssa riitoja.
Tina Dinglestä vain hämärä muistikuva. Zakin tytär, mutten muista kuoliko vai muuten lähti..
Butch kuoli. Oli mun lemppareita silloin. Marlon ja Butch - majakka ja perävaunu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ben Dingle niminen henkilö tuli vastaan. Oli Zakin poika. Tästä ei ole kummemmin puhuttu. Kuoli sarjassa 1994 eikä siis ole näkynyt Suomessa esitetyissä jaksoissa vai kuinka jäljessä sarja tuolloin tuli? Tietääkö joku jotain tästä Benistä?
Kyllä Ben oli ihan keskeisessä roolissa silloin aikanaan. Sellainen kylän pikkuriiviö. Jäiköhän Ben bussin alle? Hautajaisissa nähtiin sitten Charity ja Cain ekaa kertaa.
Muistelet nyt Butchia. Hän kuoli siinä bussionnettomuudessa ja hänen hautajaisiinsa cain ja Charity tuli.
Eikö Butch kuollut kun se lentsikka putos Emmerdalen kadulle...?
Se että minä haluan tietää tulevista asioista ei tee minusta trollaajaa ja kiusaajaa. Te muut täällä kiusaatte, kun yritätte häätää pois tästä ketjusta ja pidätte tätä yksityisalueenanne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te luette spoilreita jos niitä laitetaan? Joko niissä on varoitus tai tekstin alusta jo huomaa että nyt on kyseessä tuleva tapahtuma ja sitten äkkiä menee eteenpäin. Ei pitäisi olla niin vaikeaa. Vai luetteko tahalteen ja sitten valitatte valittamisen ilosta?
Kaikissa spoilauksissa ei valitettavasti varoiteta etukäteen, vaan paljastetaan tuleva tapahtuma jo ensimmäisellä rivillä. Silloin paljastuksen näkee tahtomattaan.
Jos taas varoitetaan etukäteen, että nyt seuraa spoilaus, hyppään koko viestin yli.
Vierailija kirjoitti:
Yhtään spoilausta en ole tahallaan lukenut! Kuin pimee ajatuskin. Eihän sitä voi tietää ennen lukemista, mistä on kyse! Yleensä ei ole varoitusta. Siten kuin sen tulisi olla, jotta siltä tiedolta välttyis.
Niin paljon helpompaa olis olla kirjoittamatta, kuin olla lukematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo meena jää kiinni, mistä herää epäilykset?? Ja milloin se jää kiinni???
Kerro se siellä juonipaljastusketjussa!!
Tämä ketju kaipaisi pieniä toimenpiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, noi dvd;t lähtee just siitä eteenpäin kun Suomessa alkoi MTV3 esittää. Eli 89-90 taitteesta eteenpäin kertoo ne jotka löysin Prismasta.
Emmerdale alkoi näkyä Suomen televisiossa 7 tammikuuta 1997.
Okei, sulla oli vankkaa tietoa. :) Mut siis ne tapahtumat lähtee 89-90 vaihteesta, kerrottiin takakannessa. Niin monta vuotta myöhemmin alettiin näyttää Suomessa... hassua sinänsä että siinä takakannessa luki myös että "Tästä kaikki alkoi"... !?
Jäin vähän ihmettelemään kun joku sanoi katsoneensa vsta 1972 lähtien!??
Vierailija kirjoitti:
Olisi vinkeetä, jos joku sarjasta poistunut hahmo tai tämän lapsi vaihteeksi purjehtisi kylään.
Esim Terryn poika. Bobin reservistä löytyy nuoria aikuisia. Kathyn tytär Australiasta.
Tai vaikka Paul tulisi takaisin. Se Valerien ja Rodneyn poika.
Itse en Scott Windsorista niinkään välittänyt, mutta kuitenkin häntä olen takaisin kaivannut. Näyttelijä sai potkut niin nopeesti rais kaus epäilyn vuoksi... Ja sitten uhri tunnustikin, että keksi koko jutun. Ehkä ne sillat poltettiin samantien tuotannon kanssa sen verran lopullisesti silloin.
Dingleistä olen kaivannut takaisin Eli ta. Siinä oli kyllä älöttävän suttunen ja epämiellyttävä tapaus. Marlonin velikö hän oli? Taitaa näyttelijä tehdä isompaa uraa leffojen parissa, ettei ole tulossa.
Ben Dingle on tosiaan Zakin poika - kuollut. Muistelisin, että oli isänsä kaltainen nyrkkitappelija. Ned Gloverin kanssa riitoja.
Tina Dinglestä vain hämärä muistikuva. Zakin tytär, mutten muista kuoliko vai muuten lähti..
Butch kuoli. Oli mun lemppareita silloin. Marlon ja Butch - majakka ja perävaunu.
Eli Dingle voisi kyllä tulla takaisin aiheuttamaan Marlon-veljelle harmaita hiuksia ja Dingleilemään vanhaan tyyliin, tietenkin vetäen myös Cainin mukaan siihen.
Dingleistä puheenollen. Cain ja Charity taitavat muuten olla enää kylässä olevista Dingleistä niitä ns, vanhan liiton Dinglejä jotka vielä silloin tällöin äityvät Dingleilemään vanhaan tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro se siellä juonipaljastusketjussa!!
Siellä ei käy kukaan! Tee itse ketju, jossa kielletään spoilerit! Harmi että sekään ei kuitenkaan auta mitään. Ehkä jossakin muualla olisi parempi keskustelualusta missä spoilereita ei tarvitse pelätä?