Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (43622)

Vierailija
1381/43622 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odottanut Kimin paluuta, mutta ei pliis taas jotain sarjamurhaajajuonta. Juuri kun Lachlanistakin päästiin. Jotain muuta pitäisi olla välillä.

Vierailija
1382/43622 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niiiiin hemmetin kyllästynyt tuohon Moiran itsesääliin ja siihen kun kaikki paapoo sitä. Tajuaisipa joku jo ottaa sen kakaran pois siltä TAI sitten ottaisi itseään niskasta kiinni ja olisi ÄITI lapselleen. Raivostuttavaa tuollainen älytön märiseminen ja aikuisen naisen paapominen koko kylän toimesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/43622 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niiiiin hemmetin kyllästynyt tuohon Moiran itsesääliin ja siihen kun kaikki paapoo sitä. Tajuaisipa joku jo ottaa sen kakaran pois siltä TAI sitten ottaisi itseään niskasta kiinni ja olisi ÄITI lapselleen. Raivostuttavaa tuollainen älytön märiseminen ja aikuisen naisen paapominen koko kylän toimesta.

Lääkäri ja hoitaja toimivat tosi tökerösti. Itse olen ollut vastaavassa tilanteessa ja noin EI kerrota äidille että vauvalla on sydämen sivuääni.

Vierailija
1384/43622 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, niskasta kiinni ottaminen auttaakin synnytyksen jälkeiseen masennukseen... eiku...

Vierailija
1385/43622 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota Moiran tilannetta. Hän on monta kertaa selvästi sanonut, ettei halua ja jaksa hoitaa lasta, mutta kukaan ei auta. Vic ja Adamkin haluavat adoptiolapsen eikä tule mieleenkään ottaa tuota Moiran lasta.

Vierailija
1386/43622 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota Moiran tilannetta. Hän on monta kertaa selvästi sanonut, ettei halua ja jaksa hoitaa lasta, mutta kukaan ei auta. Vic ja Adamkin haluavat adoptiolapsen eikä tule mieleenkään ottaa tuota Moiran lasta.

Moirahan kärsii synnytyksen jälkeisestä masennuksesta. Kyllähän häntä autetaan mutta ei apu ole se että lapsi otetaan pois. Victorialle ja Adamille sitä ei voi antaa koska Adamilla on ihan muu juonio kuviot.

Vierailija
1387/43622 |
28.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moirahan kärsii synnytyksen jälkeisestä masennuksesta. Kyllähän häntä autetaan mutta ei apu ole se että lapsi otetaan pois. Victorialle ja Adamille sitä ei voi antaa koska Adamilla on ihan muu juonio kuviot.

Suomessa kyllä hoidetaan masennusta paremmin (sitten kun sitä apua saa). Kerranko joku tyyppi kävi juttelemassa Moiran kanssa? Ja sitten taas jäi yksin.

Vierailija
1388/43622 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... kun miettii tota Emman putoamista/pudottamista sillalta, niin poliisilla on kyllä varsin heikot todisteet teon tahallisuudesta.

Joo, Moira tönäisi viimeisen tönäisyn, mutta enimmäkseen Emmalla näkyneet mustelmat tms. jäljet ovat takuulla tulleet Rossin höykyttäessä häntä.

Ikinä ei menisi oikeudessa läpi murhana tuollainen tapaus.

Vierailija
1389/43622 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pojat, kun ton Cainin pitäisi vaan napata Moira syliinsä ja rakastaa taas ehjäksi <3 <3 <3

Vierailija
1390/43622 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pojat, kun ton Cainin pitäisi vaan napata Moira syliinsä ja rakastaa taas ehjäksi <3 <3 <3

Ei hätää, se tapahtuu vielä :) (onneksi)

Vierailija
1391/43622 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tää Laurelin ja Bobin juttu nyt oli? Törkeen päälle liimattu juttu, niin tuulesta temmattu. :D

Pitikö Bobille ja Brendalle saada joku pikkujuoni, kun ovat olleet pitkään sivustaseuraajia...?

Silti oli pakko vähän miettiä, että Laurel ja Bob voisi nykyään olla ihan toimiva pariskunta.

Vierailija
1392/43622 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme tää Laurelin ja Bobin juttu nyt oli? Törkeen päälle liimattu juttu, niin tuulesta temmattu. :D

Pitikö Bobille ja Brendalle saada joku pikkujuoni, kun ovat olleet pitkään sivustaseuraajia...?

Silti oli pakko vähän miettiä, että Laurel ja Bob voisi nykyään olla ihan toimiva pariskunta.

Lisää ruutuaikaa vaan Bobille. On mun ikisuosikki!

Vierailija
1393/43622 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin mielestä Laurel ja Bob on kaukaa haettu yhden yön juttu. Pariskuntana voisi olla ihan toimiva jos Brendaa ei olisi. Mutta nyt toivoisin että Brenda ei saisi tietää ja Laurel löytäisi jonkun uuden kunnon miehen.

Vierailija
1394/43622 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän auteta. Ihan yksikseen siellä hoitaa lapsen ja tilan. Nyt tuli sentään Cain apuun.

Vierailija
1395/43622 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni olen samaa asiaa aiemminkin tässä ketjussa ihmetellyt ja taas tuli sama klisee vastaan. Nimittäin tuo Laurelin ja Bobin kuvio. Mikä ihme siinä on, ettei voida vaan sopia, että oho, ei tässä mitään? Aina pitää ruveta dramatisoimaan, miten pahalta nyt tuntuu ja miten kamalan väärin se oli ja tästä täytyy nyt puhua. Ja sitten se loputon vatvominen sitten pahentaa sitä tilannetta ja lopulta se "yhteinen salaisuus" saa rakastumaan entistä enemmän.

Taisivat olla Pete ja Priya aikoinaan, joille kävi ihan samoin, että kaikki alkoi pienestä pususta, jonka olisi vain voinut unohtaa, mutta eihän se nyt käy, kun sitä on pakko jauhaa joka käänteessä.

Vierailija
1396/43622 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen että löytääköhän ne Isaac-lapselle tarpeeksi tummasilmäistä näyttelijää tulevaisuudessa?

Vierailija
1397/43622 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://emmerdale.wikia.com/wiki/Isaac_Dingle aika tummilta nuo näyttää

Minua äryttää myös tuo Laurel/Bob/Brenda kuvio pilataan hyvä perhe jollakin ihme kuviolla. Musta ei ole Laurelin tapaista hypätä noin sänkyyn ja vielä kaverin miehen kanssa.

Vierailija
1398/43622 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua äryttää myös tuo Laurel/Bob/Brenda kuvio pilataan hyvä perhe jollakin ihme kuviolla. Musta ei ole Laurelin tapaista hypätä noin sänkyyn ja vielä kaverin miehen kanssa.

Ehkä Brendasta halutaan vain eroon vähän kököllä juonenkäänteellä?

On niin kuivakka hahmo ettei hänelle enää keksi mitään säpinää, kun tyttären kuolema ja aivokasvain on jo käsitelty.

Vierailija
1399/43622 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laurelilla on heikko luonne. Retkahtihan se ryyppäämäänkin.

Vierailija
1400/43622 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laurelilla on heikko luonne. Retkahtihan se ryyppäämäänkin.

Ja Marloniin.