Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43622)
Ja jonnyllahan oli joku suolistosairaus. Poika leikattiin ja toipui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin Vanessan lapsi on hävinnyt?
Samaan varastoon mihin kylän muitakin lapsia. Alun vauva arjen jälkeen lapset tuntuu vähitellen häviävän ruudusta. Palaavat sitten teininä parin vuoden päästä esille.
Laurelin Arthuria, Marlonin Aprilia, Rhonan poikaa, Danin Ameliaa, Debbien Sarahia ja Jackia sekä Rossin ja Charityn Mosesia näytetään aika ajoin mutta missä on Charityn Noah, Bobin kaksoset, Samin Samson, Jimmyn kolmikko, Priayn Amba vilahti eilen ja olipas hänkin kasvanut nopeasti.
Ihana ajatus, vauvavarasto :D :D
Oikeasti, vieläkin ne vatvoo tuota Vanessan bisseyttä? Onkohan käsikirjoittaja vaihtunut lennossa vai dementiaako pukkaa? Pian varmaan Aaronkin huomaa olevansa homo.
Aaargh! En kestä enää. Eikö tuota Debbien kuviota olisi voinut kirjoittaa mitenkään yllättävämmin tai vähemmän ärsyttävästi!? Raivostuttaa tuo "ihanan itsenäinen ja vahva" Debbie, johon kaikki ihastuvat, kun on niin oman tiensä kulkija ja raivostuu ja aina tulee joku hiivatin miljonääri ja ostaa jonkun kartanon ja tottakai siitä pitää käydä raivoamassa.
Ja tuo Vanessa. Hän on ollut sinkkuna vaikka miten pitkään, mutta yhtäkkiä kun "selvisi", että hän on lesbo, hänelle ollaan järjestämässä treffejä.
Mä olen niin samaa mieltä. Sarjaan tullessaan Vanessa yritti iskeä Rhonaa ja nyt muka on sitten todella yllättynyt kun makasi Charityn kanssa
Toivon niin paljon, että tuossa miljonääri-Tomissa olisi jotain oikeasti hämärää. Niin hiton nähty nämä lälläri-rikkaat, jotka rakastuu ryysyläistyttöön ja hukuttaa tämän kalleuksiin ihan vaan puhtaasta rakkaudesta. Äärimmäisen tylsää!
Kyllä Tomista paljastuu vielä mitä.
Spoiler
Tom on oikeasti Joseph Tate joka on tullut kostamaan Charitylle isänsä Chrisin kuoleman.
Kohta taidetaan päästä taas oikeussaliin. Voi haukotus.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin samaa mieltä. Sarjaan tullessaan Vanessa yritti iskeä Rhonaa ja nyt muka on sitten todella yllättynyt kun makasi Charityn kanssa
No, ei. Vanessa ja Rhona tunsivat ennestään toisensa olivat bestiksiä jo opiskeluajoilta. Vanessahan tuli tuuraamaan, mutta jäi kylään...
Vanessa yritti liehitellä Rhonaa, tämän kipulääke addiktion aikana. Rakastui kaveriinsa, kun heillä oli suuri salaisuus paddylta piilossa ja olivat koko ajan yhdessä.
Mutta joo, olen ihmetellyt tätä kuviota, että Vanessa niin yllättyi omista mieltymyksistään. Vai eikö sitten käynyt läpi niitä silloin Rhonaa riiatessaan?
Vierailija kirjoitti:
Kohta taidetaan päästä taas oikeussaliin. Voi haukotus.
Älä muuta sano taas saadaan jännätä monta kk kuka on syyllinen Emman murhaan.
Robert on oksettava. Millä perusteella se on tässä sarjassa "hyviksen" roolissa?
Vierailija kirjoitti:
Robert on oksettava. Millä perusteella se on tässä sarjassa "hyviksen" roolissa?
Missä sanottu, että Robert on hyvis? Sehän pennusta saakka ollut ilkiö.
Sehän tässä oudointa omasta mielestä on, että mä olen tykännyt tästä Kartano-Robertista. Se pyörittää Whiten porukkaa miten haluaa. Tykkäys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän tässä oudointa omasta mielestä on, että mä olen tykännyt tästä Kartano-Robertista. Se pyörittää Whiten porukkaa miten haluaa. Tykkäys.
Roopertti on mielenkiintoinen tyyppi ja se näyttelijä on ihan just sopiva rooliinsa, puhuu paljon pienillä ilmeillä.
Tykkään minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roopertti on mielenkiintoinen tyyppi ja se näyttelijä on ihan just sopiva rooliinsa, puhuu paljon pienillä ilmeillä.
Tykkään minäkin.
Ehkä mäkin olen alkanut tykkäämään Robertista näyttelijän takia. Se ilme, kun tajusi, että Larry kutsui hänet romanttisille treffeille, sairaalassa kun poika oli syntynyt...
Vähän komediallinenkin tai mä näen Robertin välillä niin, kun tajuaa, että "kakka iskee tuulettimeen" - ilmeet.
Ihanan avoin Aaronille nyt, kun eivät enää ole yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ei. Vanessa ja Rhona tunsivat ennestään toisensa olivat bestiksiä jo opiskeluajoilta. Vanessahan tuli tuuraamaan, mutta jäi kylään...
Vanessa yritti liehitellä Rhonaa, tämän kipulääke addiktion aikana. Rakastui kaveriinsa, kun heillä oli suuri salaisuus paddylta piilossa ja olivat koko ajan yhdessä.
Mutta joo, olen ihmetellyt tätä kuviota, että Vanessa niin yllättyi omista mieltymyksistään. Vai eikö sitten käynyt läpi niitä silloin Rhonaa riiatessaan?
Mistä sinä siis olit eri mieltä tuon edellisen kommentoijan kanssa? Vanessa yritti iskeä Rhonaa ja nyt yllättyi omista mieltymyksistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä siis olit eri mieltä tuon edellisen kommentoijan kanssa? Vanessa yritti iskeä Rhonaa ja nyt yllättyi omista mieltymyksistään.
Kyllä Vanessa yritti Rhonaa, muttei sarjaan tullessaan. Vasta huomattavasti myöhemmin, kun Rhonan addiktio oli jo pitkällä. Hän oli ehtinyt jo kärsiä selkävamma jne.
Siitä ajankohdasta olin erimieltä edellisen kanssa, ei mulla muuta. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Vanessa yritti Rhonaa, muttei sarjaan tullessaan. Vasta huomattavasti myöhemmin, kun Rhonan addiktio oli jo pitkällä. Hän oli ehtinyt jo kärsiä selkävamma jne.
Siitä ajankohdasta olin erimieltä edellisen kanssa, ei mulla muuta. ;D
Ai, okei. MInä muistelisin, että se lääkeaddiktio olisi ollut hyvin pian sen jälkeen kun Vanessa tuli kylään. Hänellä ja Paddyllahän meni sukset ristiin, kun molemmat olivat mustasukkaisia Rhonasta. Kuvio Kirinin kanssa oli vasta sen jälkeen ja siitäkin on jo ikuisuus.
Aaargh! En kestä tuota Debbien kuviota. Sarah parissa tunnissa hyväksyi ja rakastui uuteen isäpuoleen. Ja Debbiellä on Sarahin sairauden takia taas vaikeampaa kuin tytöllä itsellään. Missä se Jack-parka taas on, kun äiti kipuilee tyttären sairauden ja poikaystävän takia.
Ja onko jonkun mielestä oikeasti ikuisesti hauska tuollainen kuvio, että sanot "vahingossa" jonkin valheen ja sitten pidät sitä yllä viimeiseen asti, etkä aio koskaan kertoa totuutta, vaikka järkikin sanoo, että jossain vaiheessa se tulee ilmi. Taas Bernice sekoittaa koko elämänsä jonkin rehvastelun ja liioittelun takia.
Vierailija kirjoitti:
Aaargh! En kestä tuota Debbien kuviota. Sarah parissa tunnissa hyväksyi ja rakastui uuteen isäpuoleen. Ja Debbiellä on Sarahin sairauden takia taas vaikeampaa kuin tytöllä itsellään. Missä se Jack-parka taas on, kun äiti kipuilee tyttären sairauden ja poikaystävän takia.
Ja onko jonkun mielestä oikeasti ikuisesti hauska tuollainen kuvio, että sanot "vahingossa" jonkin valheen ja sitten pidät sitä yllä viimeiseen asti, etkä aio koskaan kertoa totuutta, vaikka järkikin sanoo, että jossain vaiheessa se tulee ilmi. Taas Bernice sekoittaa koko elämänsä jonkin rehvastelun ja liioittelun takia.
Yllättävän paljon Jackia on näkynyt viime jaksoissa. Ja tämä uusi Sarah on kiva ja ilmeikäs lapsinäyttelijä.
Bernicen ja kumppaneiden sekoilut ei jaksa naurattaa yhtään.
Vauvanahan Jonny oli sairaalassa mutta uudempaa juonikuviota en muista.