Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (43622)

Vierailija
1321/43622 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvojen isät ovat aina yllätys tässä sarjassa. Äkkiseltään tulee mieleen Vanessan ja Charityn vauvat. Nyt sitten tämä. Kai niitä on ollut muitakin?

Minä en muuten kestä Cainin ja Harrietin suhdetta. Aivan pöllö pari. Cain ei ole yhtään oma itsensä ja tuo elähtänyt pappi leikkii jotain vamppia.

Pakko tätä sarjaa on silti rakastaa❣

Cain ja Harriet ovat aivan eriparia. Vaikka Harrietista on yritettykin tehdä sellainen kovispappi, nahkatakkeineen, niin ei vaan toimi. Ashley oli edellinen mies ja nyt Cain. :`D

Harriet on kulahtanut kasvoistaan. Kiva tukka tosin. ;)

Harrietin näyttelijä on syntynyt -64, eli on 54-vuotias. Hienoa jos sinä olet nuorekkaampi senikäinen ;) Hampaat kyllä on aika ikävän näköiset...

Ookkei, onhan sillä ikääkin jo ja nyt alkoi sitten vielä enemmän ällöttää tuo Cainin ja Harrietin suhde.

Mutta tiedän paljon nuorekkaita 54 vuotiaita, eivät todellakaan ole noin kulahtaneita tai juopon näköisiä.

Vierailija
1322/43622 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä Emman kuolemaa nyt jaksetaan tutkia kun taas Jamesin kuolema hutkittiin juostenkusten vaikka ukko oli pumpattu täyteen morfiinia. Pah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/43622 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan tajua tätä Charityn ja Vanessan juttua. Periaatteessa ihan kiinnostavalta vaikuttava paritus, mutta tuntuu kököltä, kun asiaa ei pohjustettu juuri mitenkään ja jo toisessa jaksossa mennään sänkyyn ja puoli kylääkin jo tietää.

Vierailija
1324/43622 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ihan tajua tätä Charityn ja Vanessan juttua. Periaatteessa ihan kiinnostavalta vaikuttava paritus, mutta tuntuu kököltä, kun asiaa ei pohjustettu juuri mitenkään ja jo toisessa jaksossa mennään sänkyyn ja puoli kylääkin jo tietää.

En minäkään tajua. Ei mitään kemiaa näiden välillä ja Vanessaakin selvästi kaduttaa. Ja miksi sitä pitää ylipäätään vatvoa noin? Antaisi olla, jos ei kiinnosta.

Vierailija
1325/43622 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuosta Emmasta piti tehdä tuollainen himouskovainenkin? En ole itse kovinkaan uskonnollinen, mutta vaikuttaa silti jotenkin rienaamiselta ja uskovaisten leimaamiselta mielisairaiksi. Ikävä symppis-Ednaa...

Kylähän on täynnä normiuskovaisia. Emma ei kyllä pilaa kenenkään mainetta. Itse olen ajatellut, että tuosta hihhuloinnista olisi saatu enemmänkin irti ja nyt se jäi jotenkin pinnalliseksi.

Onko kyläläiset sinusta normiuskovaisia, oikeasti? Normitapakristitty-puolipakana-suomalaisia ennemminkin tällaisen uskovaisen mielestä ;) Normiuskovainen on minusta sellainen, joka elää todeksi uskoaan, eli esim on enempi vähempi koko ajan rukoileva, elämän pienissäkin asioissa. Nuo ovat monesti tosi pulassa verrattuna meikäläiseen, enkä silti ole kuullut kertaakaan "Auta Jeesus!" pyyntöä/ hätähuutoa. 

No onhan esim Laurel ja Amelia ihan normaaleja uskovia. Samoin olivat kuvioista poistuneet Betty, Edna sun muut leidit. Seurakunnan tapahtumissa ja kerhoissa on väkeä vaikka miten paljon. Haudoilla käydään rukoilemassa jne.

Vierailija
1326/43622 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi tuosta bi-jutusta pitää taas tehdä noin iso numero? Joko unohtui, että Vanessa oli rakastunut Rhonaan?

Vierailija
1327/43622 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että joskus tulevaisuudessa Robert käskee Aaronia toimimaan luovuttajana Victorialle, jotta Victoria saa haluamansa lapsen.

Mä en tiedä, mutta luulen, että he adoptoivat Moiran lapsen, onhan Adam Moiran poika.

Vierailija
1328/43622 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että joskus tulevaisuudessa Robert käskee Aaronia toimimaan luovuttajana Victorialle, jotta Victoria saa haluamansa lapsen.

Mä en tiedä, mutta luulen, että he adoptoivat Moiran lapsen, onhan Adam Moiran poika.

Siis kuka adoptoi? Kyllä Moira ja Cain kasvattavat poikansa ihan itse.

Vierailija
1329/43622 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin naurattaa hieman tuo, että Vanessa miettii, 'mitä jos joku saa tietää' - haloo, eiköhän kaikki tienneet jo. lol

Vierailija
1330/43622 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi tuosta bi-jutusta pitää taas tehdä noin iso numero? Joko unohtui, että Vanessa oli rakastunut Rhonaan?

Samaa ihmettelin! Olin koko ajan ollut käsityksessä että Vanessa on bi. Nyt muka on sitten iso juttu kun päätyi yhteen Charityn kanssa. Onhan Charitylläkin ollut omat nais säätönsä Zoen kanssa

Vierailija
1331/43622 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

alexsandra kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät?

Vierailija
1332/43622 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä Emman kuolemaa nyt jaksetaan tutkia kun taas Jamesin kuolema hutkittiin juostenkusten vaikka ukko oli pumpattu täyteen morfiinia. Pah.

Emmerdalessa niiden kuolemat tutkitaan joiden syylliset halutaan pois sarjasta.

Mistä Emmastakaan muka tietää hyppäsikö se vai työnnettiinkö alas? Mutta just esim James oli muka onnettomuus vaikka tiedettiin että ukko oli ihan lääkkeissä.

Vierailija
1333/43622 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alexsandra kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät?

Epäilen sitten ei ainakaan Victoria ja Adam voi poikaa pysyvästi kasvattaa vaikka tälläistä vaihtehtoakin kokeillaan koska Adamin näyttelijähän jättää sarjan kun tunnustaa äitinsä Moiran puolesta Emman murhan.

Vierailija
1334/43622 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube ehdotti Emmerdale-jaksoa 10 vuoden takaa, ja voi että kun tuli ikävä niitä aikoja. Edna, Gennie, Shadrach, Val, Kingit, yms. vielä kuvioissa mukana, ja tuo alkutunnarikin kuulostaa niin lämminhenkiseltä ja viattomalta. ❤ Nykyisestä tunnarista tulee valitettavasti mieleen vain jenkkityyliset murhakuviot ja juonittelut.

Vierailija
1335/43622 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

alexsandra kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

alexsandra kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät?

Epäilen sitten ei ainakaan Victoria ja Adam voi poikaa pysyvästi kasvattaa vaikka tälläistä vaihtehtoakin kokeillaan koska Adamin näyttelijähän jättää sarjan kun tunnustaa äitinsä Moiran puolesta Emman murhan.

Selvä, kiitos😀

Vierailija
1336/43622 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtube ehdotti Emmerdale-jaksoa 10 vuoden takaa, ja voi että kun tuli ikävä niitä aikoja. Edna, Gennie, Shadrach, Val, Kingit, yms. vielä kuvioissa mukana, ja tuo alkutunnarikin kuulostaa niin lämminhenkiseltä ja viattomalta. ❤ Nykyisestä tunnarista tulee valitettavasti mieleen vain jenkkityyliset murhakuviot ja juonittelut.

Tuo tuonaikainen "mainoskatkomusiikki" on niin ihana.

Vierailija
1337/43622 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, lannalta tuoksuva maalaissaippua. Ei tule mieleen, että jos sarja olisi pysynyt tuollaisena, se olisi lopetettu aikoja sitten?

Vierailija
1338/43622 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin Vanessan lapsi on hävinnyt?

Vierailija
1339/43622 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaan varastoon mihin kylän muitakin lapsia. Alun vauva arjen jälkeen lapset tuntuu vähitellen häviävän ruudusta. Palaavat sitten teininä parin vuoden päästä esille.

Laurelin Arthuria, Marlonin Aprilia, Rhonan poikaa, Danin Ameliaa, Debbien Sarahia ja Jackia sekä Rossin ja Charityn Mosesia näytetään aika ajoin mutta missä on Charityn Noah, Bobin kaksoset, Samin Samson, Jimmyn kolmikko, Priayn Amba vilahti eilen ja olipas hänkin kasvanut nopeasti.

Vierailija
1340/43622 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaan varastoon mihin kylän muitakin lapsia. Alun vauva arjen jälkeen lapset tuntuu vähitellen häviävän ruudusta. Palaavat sitten teininä parin vuoden päästä esille.

Laurelin Arthuria, Marlonin Aprilia, Rhonan poikaa, Danin Ameliaa, Debbien Sarahia ja Jackia sekä Rossin ja Charityn Mosesia näytetään aika ajoin mutta missä on Charityn Noah, Bobin kaksoset, Samin Samson, Jimmyn kolmikko, Priayn Amba vilahti eilen ja olipas hänkin kasvanut nopeasti.

Lapset nyt ei ole kovin kiinnostavia hahmoja, mutta jäin vain ihmettelemään, koska Vanessa oli aika lailla yksin lapsensa kanssa. Noilla muilla on pataljoona lastenvahteja. Muistan myös joskus lukeneeni jonkun juonipaljastuksen, jossa Jonnylle käy jotain. En tiedä muistanko väärin. Luulin siis että se on jo tapahtunut ja kiinnosti tietää, mitä tapahtui. No, googlehan tuon selvittäisi mutta mukavampi täällä käydä noita läpi.