Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44214)
Ideahan se tuokin on, että isoäidin kanssa autovarkaissa. Nauroin kun mietin, että mitenhän mun moinen reissu olisikaan sujunut mummoni kanssa. :D Juu, ei ikinä olisi tapahtunut. :D Mutta eipä tapahtunut Sarahillekaan.
Mä ehkä pidän tästä Laurelista, joka pistää Jaille kampoihin, mäkättää. Jai sanoi kyllä hyvin, että eihän Laurel ikinä mokais... mutta Jaina pitäisi pääni kiinni, kyllä hänen mokaus meriittiinsä ovat syvällä ja yleensä rikollisia. Jai suun suipistelut ja ininä ottaa korviin.
Jai halusi myydä osuutensa Hidesta ja Laurel jäi ottamaan selvää, että onnistuisiko hänen ostaa.. Itse tuumin, että oliko sillä Vinnyllä sitä rahaa vielä? Sijoittaisi äänettömänä yhtiömiehenä.
Mites Hop? Onko se vielä toiminnassa? Siitä ei ole juuri nähty ja kuultu Meenan touhujen jälkeen. Hiljaista on ollut katsojien suuntaan.
Olen miettinyt onko Bellellä jotenkin mieltymys pahoihin poikiin, jos miettii Bellen historiaa.... Lachlan White, joka murhasi omia perheenjäseniään...Jamie Tate....
Voi kun Bellen epäilyt menisi Charityn korviin, että saisi edes yhden ihmisen puolelleen. Voi kun Belle muuttaisi Lydian kainaloon, turvaan. Belle nokkelasti hoksas tuon koira jutun, mutta ei kämpän varustusta ja kuinka kiinni on Tomissa, kun asuu siinä talossa.
Tom tulee ja menee miten tahtoo ja Belle väpisyttää alaleukaa. Tuolla ymmärryksellä juoksis toisesta ovesta ulos joka kerta, kun Tom tulee piipahtamaan... kun ei ymmärrä muuttaa pois.
Piper kun ei oikeasti kuollut vaan Tom vaan lavasti sen eutanasian 🤔 niin mitenköhän Tom Rhonaa huijasi että Piper on niin kamalassa kunnossa että vaikka koko yön he sitä yrittivät pelastaa niin siitä ei ole apua kun luulisi että Rhona kyllä siinä samalla kokeneena huomaa että onko Piper auton alle jääneenä millaisessa kunnossa ja voidaanko pelastaa vai ei.
Piper kun ei oikeasti kuollut vaan Tom vaan lavasti sen eutanasian 🤔 niin mitenköhän Tom Rhonaa huijasi että Piper on niin kamalassa kunnossa että vaikka koko yön he sitä yrittivät pelastaa niin siitä ei ole apua kun luulisi että Rhona kyllä siinä samalla kokeneena huomaa että onko Piper auton alle jääneenä millaisessa kunnossa ja voidaanko pelastaa vai ei.
Palsta taas sekoilee ja viestini tuli näemmä kahdesti
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Ehkä Rhona tuli paikalle vasta kun Tom oli muka tehnyt jo kaikkensa Piperin pelastamiseksi ja Rhona ei sitten osallistunut itse tapahtumaan. Tom antoi ymmärtää muille kertoessaan, että Rhonakin oli osallisena pelastusoperaatiossa. Rhona itse puhui vain miten Tom oli valvonut koko yön Piperin luona klinikalla. Tom osaa asettaa sanansa niin että asia kuulostaa muulta kuin se on.
Onneksi Tom sattui paikalle niin Piper ei jäänyt jonkun hurjastelijan auton alle. Lydialle en veisi koiria hoitoon kun jättää ovet auki ja sitten vielä selittää että omat koirat ei lähde pihasta minnekään. Häpeäisi edes.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Tom sattui paikalle niin Piper ei jäänyt jonkun hurjastelijan auton alle. Lydialle en veisi koiria hoitoon kun jättää ovet auki ja sitten vielä selittää että omat koirat ei lähde pihasta minnekään. Häpeäisi edes.
...VAI KÄVIKÖ TOM AVAAMASSA OVEN?
Vierailija kirjoitti:
Sehän on iät ajat kuulunut Emmen kuvioon, että ovet ovat selkoma pers kyljelläään kun niiden pitäisi olla jopa lukittuna ja sitten taas kun pitäisi päästä johonkin sisää antamaan apua ne on sen seitsemän säpissä.
Vierailija kirjoitti:
Mites Hop? Onko se vielä toiminnassa? Siitä ei ole juuri nähty ja kuultu Meenan touhujen jälkeen. Hiljaista on ollut katsojien suuntaan.
Ei siitä näytetä kuin kahvila mutta on se varmaan toiminnassa mutta ei näy, ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...VAI KÄVIKÖ TOM AVAAMASSA OVEN?
Enpä usko. Tom oli yllättyneen näköinen kun havaitsi Piperin tiellä ja alkoi miettiä heti miten käyttää tilanne hyväksi.
Siis kuoliko se koira vai ei en ole katsonut kun näin pätkän että meinaa tappaa sen..en voinut katsoa koko osaa..
Vierailija kirjoitti:
Siis kuoliko se koira vai ei en ole katsonut kun näin pätkän että meinaa tappaa sen..en voinut katsoa koko osaa..
Se jää nähtäväksi, mutta Tomin tuntien mikään ei ole sitä miltä näyttää.
Koura ei kuollut vaan Tom antoi sen pois pariskunnalle. Belle saa koiran takaisin jouluna.
Siloin kun Jai kokkelipöllyssä hääräsi ympäri kylää ja myös Hopissa jonka oli saanut hoitoon Kimiltä Hopia näkyi aikalailla.
Jaista on tullut täysin sietämätön.
Vierailija kirjoitti:
Koura ei kuollut vaan Tom antoi sen pois pariskunnalle. Belle saa koiran takaisin jouluna.
Arvasin tämän kun käänsin kanavalle, Emmerdalessa juuri muka koiraa haudattiin. Mulla on siis yhtä roisi mielikuvitus kuin käsikirjoittajalla.
Oliko Tom hullu, vai sairastuiko Bellen kanssa eläessään ja kostaa nyt viimeisen päälle? Belle reppana kysyy miten vielä voisit satuttaa, Tomilla on taatusti lisää takataskussa.
Vinny sai naisvinkkekä Charity-tädiltä. Charityn mieshistoria tuntien niin ei todellakaan paras antamaan neuvoja,
Tomppa sitten yritti iskeä Gabbya Villapakassa huonolla onnella. Idiootti mikä idiootti.
Mun vanha äiti ei edes osaa käyttää digiboxia, mistään striimipalveluista puhumattakaan (on kyllä yritetty opettaa). Nettiä osaa kännykällä just ja just sen verran käyttää että liikkuu parilla keskustelupalstalla (tietääkseni ei kuitenkaan vauvalla) joten esim. mun äidille tää ketju ja nuo jaksokuvaukset olisi tosi hyvä jos hän emmerdalea katsoisi ja sattuisi jakson missaamaan.