Miksi Emmerdalessa
Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D
Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?
Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.
Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?
Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?
-Kaisa-
Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (44229)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis,en vaan kestä Mandyn hahmoa.
Siis niin ärsyttävä ja vielä harvinaisen tyhmä.......
Juuri näin,en kestä katsoa ,enkä kuunnella Mandya,miksi tehty tommoseks sekopääksi 🤔
Meena oli sekopää ja Tom on sellainen. Mandy on ihan selväjärkinen ihminen.
Ihanaa että Mandy ja Paddy sai asian sovittua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saakutin emme? Se on Emmerdale!!
Emppu se on!!
Se on Emmentaali.
Minusta nuo jaksokuvaukset/kertaukset joita tuo joku tänne kirjoittaa on kivoja. Missaan joskus jaksoista osia koska minulla on kaksi pientä lasta joten aina ei vaan pysty olemaan kuin tatti siinä tv:n edessä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta nuo jaksokuvaukset/kertaukset joita tuo joku tänne kirjoittaa on kivoja. Missaan joskus jaksoista osia koska minulla on kaksi pientä lasta joten aina ei vaan pysty olemaan kuin tatti siinä tv:n edessä.
Mää ihmettelen, että eikö ihmisillä todellakaan ole tallentavia digiboxeja nykyään. Siitä on helppo katsoa sitten kun on saanut lapset nukkumaan ja voi pysäyttääkin välillä jos tulee vessahätä.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitäisi olla kahden pienen lapsen äitinä vielä sen ikäinen, että osaat katsoa ne jaksokuvaukset muualtakin. Outoa, jos joutuu elämään jonkun jaksokuvauksia tähän ketjuun kirjoittavan höppänän varassa.
No ei noissa "jaksokuvauksissa" kaikkea kerrota esim. eilen jäi pois Charityn, Sarahin js Mackin osuus ja Bearin visiitti kampaamossa ja Marlonin puheet Paddylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää ihmettelen, että eikö ihmisillä todellakaan ole tallentavia digiboxeja nykyään. Siitä on helppo katsoa sitten kun on saanut lapset nukkumaan ja voi pysäyttääkin välillä jos tulee vessahätä.
Digipoksit alka kyllä olla wanhan ajan wehkeitä. Mä ihmettelen että eikö kaikilla jo ole mahdollisuus katsoa Emmeä MTV Katsomosta? Sitäkin voi myös pysäyttää jos tulee tarve päästä vessaan tai jääkaappin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, huomasin että Karhu on laihtunut ihan kunnolla.
niin SIITÄ LAIHTUMISESTA JOKU LEHTI HAASTATELI näyttelijää ja voi löytyä netistä vielä haulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole kokenut Mandya ollenkaan tyhmänä tai sekopäänä. Hyvinkin sydämellinen ja vahvalla terveellä itsetunnolla varustettu. Uskaltaa reilusti olla oma itsensä hyvässä ja pahassa ja osaa pyytää anteeksi. Valmis puolustamaan heikompia ja itseään tarvittaessa nopeastikin.
Tuo ihme "en uskalla puhua" - paniikki tuntuu vaivaavan kaikkia hahmoja jossain vaiheessa. En liitä sitä erityisesti Mandyyn.
Aikoinaan Mandy on ollut yksi suosikkihahmoistani juurikin tuon kehtaamisen takia. Iso tyttö pukeutuu ihon myötäisiin vaatteisiin (silloin nuorempana oli enemmän ihoakin esillä ja ne järjettömän minit hameet!) nyt on eläinkuosia ja lykraa. :)
Näyttelijän tapa tulla aivan kiinni kasvoihin puhumaan ja säksättämään puistattaa.
PS Karhu on pitkän aikaa ollut selkeesti laihtunut. Hienoa! Olishan siitä voinut jonkun
DIABETES ja kai kyllästyi muutenkin ja piti suklaasta. Ei liity juoneen van yksit asia.
Entäs John? Vasta alussa on. Farmilla on lato..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh. Meilläkin mies usein "häiritsee" Emmen aikaan, pitää kattoa just joku tai neuvoa tai kuunnella. Sit meni ohi just joku tärkeä.
En kyllä alkais mitään 'nauhottelemaan' - sarjan katsomisen idea on mulle just se, että katson normi tv-aikaan :)
Kukin tavallaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Digipoksit alka kyllä olla wanhan ajan wehkeitä. Mä ihmettelen että eikö kaikilla jo ole mahdollisuus katsoa Emmeä MTV Katsomosta? Sitäkin voi myös pysäyttää jos tulee tarve päästä vessaan tai jääkaappin.
Eipä ole tähän ikään mennessä koskaan tullut tarvetta mennä jääkaappiin🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh. Meilläkin mies usein "häiritsee" Emmen aikaan, pitää kattoa just joku tai neuvoa tai kuunnella. Sit meni ohi just joku tärkeä.
En kyllä alkais mitään 'nauhottelemaan' - sarjan katsomisen idea on mulle just se, että katson normi tv-aikaan :)
Kukin tavallaan
Oletpas sinä äijäs tossun alla, etkö voi sanoa, että katsot nyt tän ohjelman loppuun?
No, kukin tavallaan.
Meillä Emmerdale tallennetaan ja osataan myös laittaa ohjelma kuin ohjelma pauselle, jos tulee jotain tekemistä kesken ohjelman. Tässä ketjussa on selkeästi aika vanhanaikaisesti/köyhästi eläviä ihmisiä.
Olipa hauskat häät! Taattua Dinglea, näyttelijät nauroivat ihan oikeesti, vapautunutta naurua.
Itsekin täällä hörähtelin :)
Tuli sitten pikahäät ihankuin raskaus olisi ollut viimeisillään eli vauvan pää olisi ollut puoliksi ulkona jo.
Charity oli hienosti pukeutunut (harvoin nähty hameessa).
Millä sohvalla Tom istui??? Bellen sohvalla? Vai Jimmyn ja Nicolan?
Bellen sohvalla Tom istui jakson lopussa.
Entäs jos on joutunut heräämään viiden aikaan aamulla töihin lähdön vuoksi. Saako silloin olla väsynyt Emmerdalen aikaan ja torkahtaa sohvalle kun on eka kerran päivässä mahdollisuus olla vaan. Ihan ilman alkoholia ja lääkitystä. Saako?