Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa

Vierailija
18.01.2015 |

Hei Emme-fanit! Saataisiinko me Emmerdalesta tänne samanlainen ketju kuin Salkkareista jo on? :) :D

Miksi Bobin lapsia ei juuri koskaan näytetä?

Miksi kaikki osaavat aina tuurata kiireapulaisena esim. kahvilassa, kuten Rodney vasta? Kassan käyttö ja kaikki hallussa.

Miten Sharman karkkitehdas pärjää kilpailussa niitä tehtaita vastaan, joissa koneet pakkaavat karkit?

Miksi väellä on aikaa istua pitkään pubissa lounastauolla töistä?

-Kaisa-

Lisää ihmettelyjä, kiitos! :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (43742)

Vierailija
1901/43742 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charitysta on uuden suhteen myötä löytynyt ihan uusia puolia. Melkein jo tykkään hahmosta.

Mutta vaan melkein... katsotaan vielä miten kehittyy.

No se on ollut varmaankin pakon sanelemaan. On pakko ollut keksiä jotain hyviä puolia, että Vanessan ihastus olisi uskottava. Mutta tietäähän sen, miten tuossa taas käy. 

Vierailija
1902/43742 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän Emmerdalessa siitä, että kaikki eivät ole viimeisen päälle meikatun näköisiä niin kuin monessa muussa sarjassa. En kuitenkaan muista, onko sarjassa näkynyt varsinaista akneihoa. Aknearpinen iho on Cainilla ja hyvä, että se ei ole estänyt näyttelijän työn saamista.

Yleensäkin brittileffoissa ja sarjoissa on tavallisen näköisiä ihmisiä, että sen takia mieluummin valitsen brittejä ruutuun kuin jenkkijuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/43742 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charitysta on uuden suhteen myötä löytynyt ihan uusia puolia. Melkein jo tykkään hahmosta.

Mutta vaan melkein... katsotaan vielä miten kehittyy.

Charity on jonkin aikaa ollut ihan ok hahmona... kun ei rötösteleja juonittele. Se laiskan baariemännän suorasanainen rooli sopii sille. Siltä tulee välillä niin osuvan nasevia kommentteja, että ohHoh. Usein myös sen huumori uppoaa täysin meikäläiseen.

Charity on ollut kestoinhokkeja mulla, mutta niinhän tässä alkaa fiilikset olemaan tykkäyksen puolella...

Vierailija
1904/43742 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei noilla henkilöillä ole koskaan vapaapäivää ryyppäyksen jälkeen? Aina mennään töihin potemaan pahaa oloa?

Vierailija
1905/43742 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, Joe sai tietää kaiken happohyökkäyksestä. Tai ainakin melkein kaiken. Nyt Joe on siinä luulossa, että Debbie halusi juuri hapot Joen kasvoille. Varmaan nyt miettii, tuliko tosiaan satutettua Debbietä niin pahasti. Luulen, että Joe vieläkin rakastaa Debbietä sen verran, että ei halua Debbietä vankilaan, vaan mieluummin vaikka maksaa Simonin hiljaiseksi.

Vierailija
1906/43742 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau, Joe sai tietää kaiken happohyökkäyksestä. Tai ainakin melkein kaiken. Nyt Joe on siinä luulossa, että Debbie halusi juuri hapot Joen kasvoille. Varmaan nyt miettii, tuliko tosiaan satutettua Debbietä niin pahasti. Luulen, että Joe vieläkin rakastaa Debbietä sen verran, että ei halua Debbietä vankilaan, vaan mieluummin vaikka maksaa Simonin hiljaiseksi.

Varmaan Joe ehtii juuri maksaa Simonille Debbien suojelusta ennen kuin poliisit tulevat Simonin ovelle. Rossille poliisit jo kertoivat, että jokin johtolanka on. Minusta tuntuu kyllä törkeältä uhrin yksityisyyden loukkaukselta se, että poliisi tutki uhrin läppärin.

Vierailija
1907/43742 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt, miten siitä lehtijutusta muka heti ensisilmäyksellä paljastui, että kyse on Tracystä. Ei kai tuollakaan uhrien nimiä kysymättä lehteen laiteta ainakaan etusivulle? Olisivathan David ja Tracy voineet esittää tietämätöntä. 

Niinpä. Minua ihmetyttää myös se, että lehdet julkaisevat rikosepäillystä yksityishenkilöstä naamakuvan lehden etusivulla ennen kuin tuomiota tai tunnustusta on edes tullut. Tuskin Phil sentään vapaaehtoisesti antoi haastattelua ja kuvaa lehteen.

Vierailija
1908/43742 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa viinalla läträilyä. Aina syy vetää kännit, usein aloitetaan jo keskellä päivää. Juonenkuviot muutenkin alkaa muistuttaa enemmän jo kaunareita. Ei enää jaksa katsoakaan joka jaksoa, eikä silti putoa juonesta, jotka on yhtä ja samaa. Enen lempparisarja

Vierailija
1909/43742 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö mun tietää mikä on ketamiini? Muutenkin näytti siltä, että Gabby vain kiireellä nappasi jotain Vanessan laukusta ja oli aikomassa ottaa sitä itse yhdessä alkoholin kanssa.

Vierailija
1910/43742 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään tuosta Gabbystä. Livistä sen sijaan pidän.

Vierailija
1911/43742 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö mun tietää mikä on ketamiini? Muutenkin näytti siltä, että Gabby vain kiireellä nappasi jotain Vanessan laukusta ja oli aikomassa ottaa sitä itse yhdessä alkoholin kanssa.

Minäkin tiedän ketamiinin vain siitä, kun Thaimaan luolapojille annettiin sitä, että heidät saatiin tuotua nukutettuina luolasta.

Vierailija
1912/43742 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa viinalla läträilyä. Aina syy vetää kännit, usein aloitetaan jo keskellä päivää. Juonenkuviot muutenkin alkaa muistuttaa enemmän jo kaunareita. Ei enää jaksa katsoakaan joka jaksoa, eikä silti putoa juonesta, jotka on yhtä ja samaa. Enen lempparisarja

Taitaa olla Livillä ja Gabbyllä toleranssit kohillaan, kun eivät vaikuttaneet päihtyneiltä vaikka tuhosivat puoli pulloa tiukkaa viinaa.

Vierailija
1913/43742 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaron moitti Liviä ryypiskelystä aivan kuin itse ei olisi 16-vuotiaana ryypiskellyt ollenkaan. Enemmän moittisin siitä varastamisesta. En muista oliko Livin vai Gabbyn idea viedä se Charityn arvokas pullo. Sen ketamiinin selvästi vei Gabby.

Vierailija
1914/43742 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hardcore Wingle suomennettiin Väkevä Wingle. Olisi ollut hauskempi ilman suomentamista. Silloin Debbienkin repliikki olisi ollut osuvampi.

Vierailija
1915/43742 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedia sanoo ketamiinista mm.:

”Tajuntaa muuttavien vaikutustensa vuoksi ketamiinia käytetään myös päihteenä. Dissosiatiivinen anestesia saattaa ilmentyä esimerkiksi ruumiistairtautumisen kokemuksina tai muina kuolemanrajakokemuksina. ”

Ehkä Gabby tiesi asian ja siksi nappasi tarkoituksella juuri ketamiinin.

Vierailija
1916/43742 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä UK:ssa on alkoholin juonnin ikäraja? Ei kai se 21 ole niin kuin USA:ssa?

Vierailija
1917/43742 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä UK:ssa on alkoholin juonnin ikäraja? Ei kai se 21 ole niin kuin USA:ssa?

18 on ostamisen ikäraja. Mutta:

”Young people aged 16 or 17 can drink beer, wine or cider with a meal if it is bought by an adult and they are accompanied by an adult. It is illegal for this age group to drink spirits in pubs even with a meal. It is illegal for people under 18 to buy alcohol in a pub, off-licence, shop or elsewhere.27.4.2007”

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6598867.stm

Vierailija
1918/43742 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tiedän ketamiinin vain siitä, kun Thaimaan luolapojille annettiin sitä, että heidät saatiin tuotua nukutettuina luolasta.

Hetkinen, minähän tiedän ketamiinin Emmerdalesta kun Zoe piikitti sillä kerran Scottia, enimmäkseen itsepuolustukseksi, mutta sai silti syytteen murhayrityksestä. Ilmeisesti yleinen aine eläinlääkäreillä.

Hämärästi muistelen jotain toistakin juonenkäännettä kuinka eläinlääkäriaseman kadonnutta ketamiinipulloa on etsitty kissojen ja koirien kanssa...

Vierailija
1919/43742 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla Livillä ja Gabbyllä toleranssit kohillaan, kun eivät vaikuttaneet päihtyneiltä vaikka tuhosivat puoli pulloa tiukkaa viinaa.

Pullo oli vajaa jo varastettaessa ja vain vähän vajaampi silloin kun tytöt jäi kiinni.

Vierailija
1920/43742 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlääkärit käyttää sarjassa ketamiinia nukutusaineena joten sitä on aina mukana laukussa. Tänään jaksossa nähdään mitä tapahtuu kun sitä laitetaan juomaan. Seurauksia tulee. Inhottavaa on kun Gabby ehdottaa,yllyttää Liviä joka kärsii seuraukset. Pirullisia juonia tulossa etenkin Joen taholta.

Ainoa Ilonaihe sarjassa on että Sebastian muuttaa Robertin ja Aaronin luokse asumaan ja heitä nähdään paljon yhdessä ja saadaan seurata hyvän vauva näyttelijän kasvua.